וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולימפיאקוס עדיין לא מתחברת

8 נקודות של ניקולה וויצ'יץ' לא הספיקו לקבוצתו של ינאקיס, שהפסידה במשחק אימון 85:80 לפאנליניוס. באדלונה ניצחה את ברצלונה 83:95

עונת הכדורסל מתקרבת ובאה, וכיאה למצב - משחקי האימון ביבשת מעבירים הילוך, ודומה כאילו בכל יום משחקות כמה מהקבוצות הטובות שיש לאירופה להציע, לעתים אחת נגד השניה. הערב (ראשון) שיחקו שלוש קבוצות יורוליג, ורק אחת מהן הרשימה.

בספרד, פגשה חובנטוד בדאלונה את ברצלונה בגמר גביע קטאלוניה. בדאלונה, שזכתה בעונה שעברה בגביע יול"ב, פותחת עונה חדשה כשעל הנייר, היא חלשה בהרבה בגלל שתי סיבות עיקריות: רודי פרננדז, שעזב ל-NBA, ומאמנה משכבר, אאיטו רנסס, שעזב לנבחרת ספרד (והספיק להתפטר ממנה כעבור כ-3 חודשים). נגד ברצלונה זה דווקא הספיק לניצחון 83:95, בעיקר הודות ל-29 נקודות של דמונד מאלט. סימאס יסאיטיס, מיודענו שהגיע בקיץ מטאו ויטוריה, הוסיף 18 משלו. בבארסה, 24 של ואסקז, 20 של אנדרסן ו-15 של נבארו לא הספיקו. ריקי רוביו, הסנסציה הספרדית של חובנטוד, לא שותף עקב פציעה בידו.

ביוון, הפסידה אולימפיאקוס לפאנליניוס 85:80. קבוצתו של ינאקיס, שהיתה חסרה את יותם הלפרין, אמנם היתה קרובה ברוב המשחק, אך זה לא הספיק. ניקולה וויצ'יץ' סיים עם 8 עבור האדומים, אותם הוביל פרינטזיס עם 13, כשגריר הוסיף 12 משלו. המנצחים נהנו מ-17 נקודות של ראדנוביץ', ו-15 של קלאיציס הוותיק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully