וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת הנערים ניצחה 1:3 את ליטא

הנערים עשו סיפתח מצוין במוקדמות אליפות אירופה עד גיל 17, והעניקו למאמן טל בנין ניצחון משכנע על ליטא במשחק הבכורה שלו על הקווים

נבחרת הנערים של ישראל, בהדרכתו של קפטן הנבחרת הלאומית בעבר, טל בנין, השיגה הערב (ראשון) ניצחון 1:3 בנס ציונה על הנבחרת המקבילה של ליטא, במסגרת מוקדמות אליפות אירופה עד גיל 17.

המחצית הראשונה הייתה בשליטה ישראלית, אך היתרון בשדה לא בא לידי ביטוי בתוצאה. בדקה ה-56 הגיע הראשון של ישראל, כשדרור דגו העלה את הנבחרת בכחול-לבן ל-0:1. הליטאים חזרו למשחק עם שער שיוויון של מנטאס יוזפאיטיס (62), אבל הנערים של בנין לא התרשמו והגיבו פעמיים מרגלי המחליף רשיד עדווי (65) והקשר עידן שפשה, שחתם את תוצאת המשחק בדקה ה-73.

המאמן טל בנין אמר לאחר המשחק לאתר ההתאחדות: "המטרה הייתה לנצח והשגנו אותה. זו פעם ראשונה שאנחנו מתמודדים עם נבחרת שמעדיפה לא לתקוף. הם לא יזמו וזה הקשה עלינו, אך הצלחנו לנצח בזכות יכולת אישית טובה".

ביום שלישי (17:00, כניסה חופשית) תארח הנבחרת באיצטדיון בנס ציונה את נבחרת דנמרק, שניצחה 0:3 את רומניה במשחק הנוסף בבית. בנין התייחס ליריבה הבאה: "אני מעריך שהמנצחת תעבור לשלב הבא. זה משחק חשוב מול נבחרת ברמה גבוהה, מסוג הנבחרות שהתמודדנו איתן בעבר. לגבי הבכורה על הקווים אמר בנין: "השחקנים דאגו שהחוויה תהיה נעימה וטובה עבור הצוות המקצועי. אני שמח בשבילם והם ראויים להמשיך הלאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully