וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: הפועל עשתה טוב לסנט אטיין

הניצחון בבלומפילד הוציא את הירוקים של סנט אטיין לדרך חדשה, שנמשכה עם ניצחון ביתי 0:1 על פ.ס.ז'. נאנסי וראן נפרדו בתיקו 0:0

הניצחון של סנט אטיין על הפועל תל אביב בגביע אופ"א נתן דחיפה אדירה לירוקים, שניצחו הערב (ראשון) את פ.ס.ז' 0:1 במסגרת המחזור השישי בליגה הצרפתית. למרות שמספר שחקנים בכירים קיבלו מנוחה בשורות הירוקים, הקהל הביתי והאווירה בסטאד ז'ופרה גישאר דחפו את סנט אטיין לניצחון ליגה שני העונה. נאנסי וראן נפרדו בתיקו 0:0, מארסיי ומונאקו (22:00) ייפגשו לדרבי של הדרום, שיסגור את המחזור.

סנט אטיין - פריז סן ז'רמן 0:1

מסתבר שהניצחון על הפועל תל אביב בגביע אופ"א עשה טוב לשחקניו של לורן רוסיי. סנט אטיין עלתה למשחק הביתי מול פ.ס.ז' ושלטה ללא עוררין במשחק מול הקבוצה מהבירה, למרות ההרכב החסר, בו לא נכללו בפטימבי גומיס (עלה מהספסל במחצית השנייה), פסקל פיינדונו ודימיטרי פאייה. בעיטה אדירה מרחוק של המגן השמאלי הצעיר, מוהאמדו דאבו (14) הספיקה לסנט אטיין כדי לקטוע רצף של שלושה הפסדים רצופים ולעלות מעל לקו האדום. לפ.ס.ז', שרשמה גם היא ניצחון באופ"א, 1:2 על קייסריספור ביום חמישי, זהו הפסד שני העונה, שפוגע במאמציה להיצמד לצמרת הגבוהה.


מארסיי - מונאקו 0:0

מארסיי ידעה שהיא חייבת ניצחון בדרבי של הריביירה כדי להחזיר את הפיגור שלה מהמוליכה ליון לשתי נקודות, אבל לא מצאה את הרשת לאורך 90 הדקות. אריק גרטס המשיך עם רונלד זובאר בהרכב, למרות חולשתו בהפסד לליברפול בליגת האלופות ומי ששילם את המחיר לעומת זאת, היה מודסטה מ'באמי. הקבוצה הביתית שלטה במשחק ללא עוררין ובעטה למעלה מ-20 כדורים לעבר שערו של סטפן רופר, אבל לא הצליחה לכבוש. מונאקו איבדה את שחקן הרכש הטוב ביותר שלה העונה, ז'אן ז'אק גוסו גוסו בדקה ה-37 אחרי פציעה ולאור הכיוון בו התפתח המשחק, המאמן ריקרדו יכול להיות מרוצה מהתוצאה הסופית, שהשאירה את הקבוצה שלו במקום טוב באמצע.


נאנסי - ראן 0:0

שתי הקבוצות פתחו בצורה מהוססת את העונה, ונראה שהן מתקשות לצאת מהאדישות ולהבין את מצבן. נאנסי הפסידה רק פעם אחת ב-25 משחקי הבית האחרונים שלה, וכמה מפתיע שזה היה מול ראן במחזור האחרון של העונה שעברה, הפסד שמנע ממנה להשתתף במוקדמות ליגת האלופות. הערב (ראשון) נאנסי לא הפסידה, אבל התיקו הרביעי שלה משאיר אותה בחלק התחתון של הטבלה עם חומר למחשבה לגבי ההתקפה, שכבשה רק ארבעה שערים בשישה משחקים. ראן, משורותיה הורחק השבדי פטר הנסון (84), מחזיקה במאזן זהה ומקדימה את יריבתה רק בזכות יתרון בשערי הזכות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully