וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זו לא בושה לשאוף לתואר"

21.9.2008 / 20:06

משה ויינקרנץ, מאמן בני השרון, מציב מטרות בפתיחת האימונים הרשמיים של הקבוצה. ריצ'ארד רובי: "אם נעמיד מטרות גדולות, נעמוד בהם"

ברני ארדוב

צילום וידאו: רועי בן נעמי
עריכת וידאו: ארנון מעוז

בני השרון, הקבוצה שסיימה במקום השלישי בליגת העל בעונה שעברה, פתחה הערב (ראשון) את אימוניה באופן רשמי תחת המאמן החדש משה ויינקרנץ. הקבוצה שנמצאת בשנים האחרונות בצמרת הכדורסל הישראלי הוסיפה לסגל כמה שחקנים מבטיחים כמו אורי יצחקי, ריצ'ארד רובי ושון ג'יימס ומקווה להמשיך להיות בצמרת הכדורסל הישראלי. מחר תארח הקבוצה את אליצור קרית אתא למשחק אימון שני לאחר שבראשון גברה על גבעת שמואל 89:92.

מאמן הקבוצה, משה ויינקרנץ התייחס לעובדת העדרותו ממגרשי הכדורסל, "בסך הכל הייתי 5 שנים בחוץ. הרבה דברים לא השתנו, 2 נקודות זה 2 נקודות ו-3 נקודות זה 3 נקודות. בסך הכל נחיתה רכה. אם בני השרון לא הייתה אחת הקבוצות החזקות, לא הייתי פה. אני רוצה להאמין שהשנה לא נשיג הישגים פחותים". על המטרות של הקבוצה הוסיף "אני חושב שמגיע שאפו להשיגים של השנים האחרונות ואם נתקדם העונה אקבל זאת בברכה. זו לא בושה לשאוף לתואר, אבל הכי קל לדבר, תואר צריך לעשות". על השתתפות הקבוצה ביול"ב קאפ הוסיף המאמן: "זו זכות גדולה. מי שרוצה להתקדם צריך להשתתף באירופה. מקווה להתחבר מהר ושנשחק טוב גם בגביע אירופה".

"כל שנה יש לנו יעדים ואנחנו עומדים בהם", אמר ארז כץ, "גם השנה אנחנו נרצה לעמוד בזה גם בליגה וגם בגביע. ביול"ב ניתן לקהל להנות מערב מהנה של ניצחונות". על מאמנו שחוזר אחרי מספר שנים לליגה אמר: "זה כמו לרכב על אופניים. יש לו פילוסופיה משלו והוא שם אותנו תחת לחץ כדי שנתמודד עם זה בזמן אמת. מקווה שנראה את התוצאות".

"אני מאוד שמח ומתרגש לחזור לבית שלי", אמר אורי יצחקי שהגיע מעירוני רמת גן, "האנשים שמנהלים את המועון גידלו אותי ככה שזה הבית. הייתה לי עונה טובה, ובני השרון נמצאת כבר כמה שנים בהתקדמות, ככה שאנחנו נפגשים באמצע הדרך. מבחינה אישית המטרה שלי להמשיך להתקדם ולעזור לקבוצה לעלות עוד שלב. פעם ראשונה שאנחנו ביול"ב קאפ. יש לנו קבוצה טובה אם יש כימיה וחיבור טוב, השמיים הם הגבול".

"יש הרבה דברים לעבוד עליהם, אבל יש לנו עוד הרבה זמן עד תחילת העונה", אמר הזר המבטיח של הקבוצה ריצ'ארד רובי, "עיין חסרים לנו שחקנים פצועים. המטרה היא להגיע הכי רחוק, אם נשים מטרות גדולות גם נעמוד בהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully