וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: הפסד ראשון להמבורג ודורטמונד

הקבוצה של מרטין יול איבדה את הפסגה לאחר 3:0 בוולפסבורג. הופנהיים שניה עם 1:4 מדהים על הצהובים שחורים. שטוטגרט - קרלסרוהה 1:3

המחזור החמישי בבונדסליגה הושלם הערב (ראשון) עם שלושה ניצחונות לקבוצות הביתיות ושתי תבוסות מביכות ומפתיעות לקבוצות צמרת. המבורג של מרטין יול חלמה על הגדלת הפער במקום הראשון, אך הובסה 3:0 בוולפסבורג. דורטמונד ספגה גם היא הפסד ראשון, 4:0 מול הופנהיים המפתיעה. שטוטגארט עלתה למקום השלישי לאחר ניצחון 1:2 על קרלסרוהה. שאלקה, שניצחה אתמול, נותרה במקום הראשון.

שטוטגרט - קרלסרוהה 1:3

כ-80 קילומטרים מפרידים בין שטוטגרט לקרלסרוהה, והיום המרחק בין שתי הקבוצות של ההרים הללו היה שער אחד, שהכריע את הדרבי. סבסטיאן פרייס כבש לזכות האורחת בדקה ה-8, אבל סמי חדירה הצעיר והמבטיח הישווה כעבור 14 דקות. מריו גומז השלים מהפך בדקה ה-67 והעניק הרבה מאוד שמחה לקהל הביתי. צ'יפריאן מאריקה הרומני ביסס את הניצחון בדקה ה-90.

וולפסבורג - המבורג 0:3

האורחת הייתה צריכה ויכולה לנצל את התוצאות של יריבותיה לצמרת כדי לחזור למקום הראשון ולפער של שתי נקודות, אבל ספגה הפסד ראשון מול קבוצה שבעצמה עדיין לא הפסידה העונה. אשקן דג'אגה כבש ראשון בדקה ה-15, אלכסנדר מדלונג הכפיל כעבור 7 דקות וגראפית השלים בליץ עם ה-0:3 בדקה ה-28 ולקרב את הקבוצה של פליקס מגאת לניצחון.

הופנהיים - דורטמונד 1:4

אחרי האכזבה הגדולה בעקבות ההפסד הביתי לאודינזה בגביע אופ"א, הקבוצה של יורגן קלופ הגדול השלימה שמונה ימים רעים במיוחד, שהתחילו עם תיקו דחוק לפני שבוע בדרבי מול שאלקה ונמשכו עם שני הפסדים. ודאד איבסביץ' כבש את שערו החמישי העונה כבר בדקה ה-5 והעלה את העולה החדשה ליתרון מהיר וסיאד סליחוביץ' הכפיל כבר בדקה ה-25.

סוף? ממש לא. הקבוצה הקטנה והמיליונרית, שעלתה העונה לראשונה בתולדותיה לליגה הבכירה, הכינה לדוטרמונד עוד כמה הפתעות במחצית השנייה ושתי דקות בתוכה כבש איביסביץ' את השני שלו במשחק והשישי העונה. קרלוס אדוארדו הברזילאי חתם בדקה ה-67, לפני שפליפה אוגוסטו סנטנה המתיק רק במעט את הגלולה המרה עם שער מצמק בדקה ה-90. הופנהיים ממשיכה להדהים את הבונדסליגה והיא מטפסת למקום השני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully