וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקולארי: "תוצאה הוגנת עבור שתי הקבוצות"

מנג'ר צ'לסי היה שבע רצון אחרי התיקו 1:1 מול מנצ'סטר יונייטד בסטמפורד ברידג'. פארק הביע את אכזבתו משער השיוויון שספגה קבוצתו בסיום

ההדים מגמר ליגת האלופות אשתקד, שם ניצחה מנצ'סטר יונייטד את צ'לסי בדו קרב פנדלים, יצרו אווירה מיוחדת לקראת ההגעה של השדים האדומים למבצרה של צ'לסי, שלא הפסידה בביתה בליגה מאז 2004. עם כל הכבוד להכנות, המשחק עצמו היה יחסית רגוע, הסתיים בתיקו 1:1 ולא התעלה לרמה גבוהה כמצופה משתי קבוצות בדרג הזה. צ'לסי החזיקה יותר בכדור והייתה מעט יותר מסוכנת, אך גם השדים האדומים סיכנו את השער במתפרצות ויכולים להרגיש מאוכזבים מאובדן היתרון סמוך לסיום.

מנג'ר צ'לסי, לואיז פיליפה סקולארי, נשמע שבע רצון מהתוצאה. "בסך הכל התיקו הוגן עבור שתי הקבוצות, למרות שזה היה אחד המשחקים הטובים שלנו, כמובן ביחס לנסיבות". כשסקולארי מדבר על נסיבות, הוא מתכוון לפציעתו של ריקרדו קרבאליו בפתיחה וכמובן לאי הכללתו של דקו בהרכב, עקב פציעה שנגרמה בחימום. "החיסרון של דקו במרכז המגרש איפשר ליונייטד לקחת את היוזמה ולשלוט ברבע השעה הראשונה. בהמשך השתפרנו, אבל לא היינו מספיק מרוכזים מול השער".

המאמן הברזילאי התייחס גם לשילובו של דידייה דרוגבה במחצית השנייה. "הוא כשיר ל-45 דקות. הייתי צריך אותו על המגרש כדי שיחזיק בכדור וימשוך שחקנים נוספים קדימה. בשלב הזה אמרתי לשחקנים: 'אם תלחמו, תדחפו את הכדור קדימה ותשחקו כדורגל, אז יבואו גם התוצאות'".

כובש השער לזכות מנצ'סטר יונייטד, ג'י סונג פארק, הביע את אכזבתו בתום המשחק. "הובלנו 0:1 כשנותרו 10 דקות לסיום וספגנו מכדור נייח. ברור שזה מאכזב. שיחקנו טוב במחצית הראשונה ותקפנו ללא הרף", המשיך הדרום קוריאני, "אם כי אני חושב שהשיפוט היה מעט לא הוגן כלפינו. שיחקנו באותה רמת אגרסיביות כמו צ'לסי, אבל לנו נשלפו שישה צהובים ולהם רק אחד".

פארק, שלא זכה ליטול חלק בגמר האלופות בעונה שעברה, סיפר על הצביטה הקטנה בלב שנגרמת לו כשמזכירים את העניין. "הפריע לי קצת שלא הייתי חלק מהזכייה, אבל זה לא מונע ממני להמשיך ולתת את עצמי בכל משחק מאז".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully