וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר סיטי הביסה את פורטסמות' 0:6

בזמן שהיריבה העירונית סיימה בתיקו עם צ'לסי, דרסה מנצ'סטר סיטי 0:6 את פורטסמות. וילה ניצחה את ווסט ברומיץ', טוטנהאם סיימה ב-0:0 עם וויגן

בצל משחק העונה המרתק בין מנצ'סטר יונייטד וצ'לסי, המשיך לו המחזור החמישי בליגה האנגלית, שנפתח אמש. התוצאה המרשימה ביותר שייכת למנצ'סטר סיטי, שמבטיחה הרבה והיום (ראשון), סוף סוף גם קיימה עם ניצחון 0:6 גדול על פורטסמות. האל, העולה החדשה והסימפטית, חלקה נקודות עם אברטון ב-2:2, בעוד אסטון וילה ניצחה 1:2 בדרבי של ברמינגהאם את ווסט ברומיץ'.

וטוטנהאם? הכל כרגיל. שוב משחק חסר מעוף, שוב תמימות, שוב אכזבה. אפילו מול וויגן, שהשיגה ניצחון בודד בארבעת משחקיה, לא הצליחו שחקני של חואנדה ראמוס לנצח, וסיימו ב-0:0 מאכזב. טוטנהאם נשארת במקום האחרון בטבלה שבוע נוסף, והתאוששות אולי תגיע במחזור הבא, נגד פורטסמות.

לא רק בווסט אנד יש הצגות

מנצ'סטר סיטי - פורטסמות 0:6

מאז לקח סולימאן אל פאחים את מנצ'סטר סיטי, המועדון, שתמיד שימש כמשני בעיר ליונייטד, קיבל תקוות מחודשות, שאיפות גדולות, ויומרות רבות. מעבר לסגל, מעבר להעברה המדהימה של רוביניו, האוהדים פתאום הרגישו משהו חדש בעיר. לאחר פתיחת עונה מעט מהוססת, השיג המועדון הכבר לא כל כך קטן ניצחון מרשים.

החגיגה הגדולה החלה כבר בדקה ה-13, כשז'ו הנפלא העלה את הסיטי ל-0:1. שבע דקות מאוחר יותר קבע ריצ'ארד דאן 0:2, והסיטי לא הביטה לאחור. רוביניו, שהבקיע בשבוע שעבר בהפסד הקבוצה לצ'לסי, מצא את הרשת פעם שניה במשחק שני, בדקה ה-57, וזה לא נגמר שם. שון רייט פיליפס, עוד רכש נוצץ של אל פאחים, הצטרף לחגיגה בדקה ה-68 כדי לקבוע 0:4.

בדקה ה-78 הגיע השער היפה במשחק, כשמבצע קבוצתוי נפלא של רוביניו וז'ו הסתיים בשער של צ'אד אוואנס הצעיר, שרק עלה כמחליף מספר דקות קודם לכן, ונחשו מה - גם זה לא היה הסוף. בדקה ה-83 הצטרף גם גלסון פרננדס השוויצרי לחגיגה, כשדחק מקרוב את ה-0:6 האדיר. בדקה ה-85 קיבל רוביניו, המצטיין במשחק, סטנדינג אוביישן מהקהל הגדול, ובצדק. ניצחון אדיר של הסיטי, שמפיח באוהדיה המון תקוות לקראת העתיד. טל בן חיים ובן סהר לא שותפו במשחק.

דרבי קטן, שמחה גדולה

ווסט ברומיץ' - אסטון וילה 2:1

סביר להניח שעבור אוהדי שתי הקבוצות, כמו גם כל תושבי בירמינגהאם, המשחק בין ווסט ברומיץ' ואסטון וילה היה מרתק, חשוב וקריטי פי כמה ממשחק העונה המדובר. בדרבי קטן על כבוד גדול, יצאה אסטון וילה עם רגלה על העליונה, בסיומן של שש דקות מטורפות. זה התחיל עם נגיחה של ג'ון קארו בדקה ה-27, אחרי הגבהה מצוינת של אשלי יאנג, כדי להעלות את וילה ל-0:1.

פחות מדקה אחר כך, ניצל גבריאל אגבונלהור הנפלא טעות גדולה בהגנת העולה החדשה כדי להכפיל את התוצאה ל-0:2. הקצב הרצחני נמשך, כשג'יימס מוריסון צימק ל-1:2, אבל שם זה נגמר עבור ברומיץ'. ניצחון נוסף לקבוצתו של מרטין אוניל, שממשיכה את פתיחת העונה המעודדת שלה.

טוטנהאם מאכזבת. מה חדש?

טוטנהאם - וויגן 0:0

אז מה כבר נשאר להגיד על החבורה של חואנדה ראמוס? כמה כסף מושקע במועדון הלונדוני כל שנה, כמה ציפיות, כמה תקוות - ככה אכזבות. הקיץ הזה לא היה שונה עבור התרנגולים. שוב רכש גדול, שוב היומרות בשמיים, שוב היכולת ברצפה.

הפעם, בניגוד לשנים קודמות, גם הגיע מאמן גדול ומוכח לווייט הארט ליין. אלא שגם חואנדה ראמוס, מסתבר, מתקשה לפרוח בשדה קוצים. טוטנהאם שוב נראתה כבויה, אפורה, מאכזבת, ואפילו מול וויגן, שניצחה פעם אחת בארבעה משחקים, לא מצאו התרנגולים את הרשת. זה נגמר ב-0:0 מאכזב, ובמידה מסוימת, צפוי.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

קאמבק אברטוני

האל - אברטון 2:2

איזה משחק מותח היה לנו בין העולה החדשה ואברטון. זה התחיל בשער של מייקל טרנר הבלם בדקה ה-18 כדי להעלות את האל ל-0:1, המשיך עם שער עצמי של פיל נוויל הדועך בדקה ה-49 כדי לעשות 0:2, אך זו גם היתה תחילת הקאמבק של אברטון. מיקאל ארטטה הנפלא צימק ל-1:2 בדקה ה-73, ולאון אוסמן, שחקן הבית של המועדון, מצא את הרשת שש דקות מאוחר יותר כדי לקבוע 2:2 דרמטי וראוי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully