וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: מזל טוב לשתי המילאנזיות

אינטר גברה 1:3 על טורינו ועלתה למקום הראשון, מילאן הביסה 1:4 את לאציו וסופסוף השיגה נקודות העונה. ניצחונות גם ליובנטוס ופיורנטינה

שלושה מחזורים בסרייה A, וז'וזה מוריניו שוב מוצא את עצמו במקום שהוא מכיר מצוין, המקום הראשון. אינטר, שגמגמה בשני מחזורי הפתיחה, חזרה לעצמה עם ניצחון חוץ גדול 1:3 בטורינו, שעזר לה לכבוש את הפסגה. למקום השני עלתה יובנטוס, שניצחה בחוץ 0:1 את קליארי. לאציו קיוותה לחזור למקום הראשון אחרי המשחק שלה בערב, אבל הובסה 4:1 על ידי מילאן, שבעצמה השיגה ניצחון ראשון העונה.

ניצחון ראשון העונה השיגה פיורנטינה, הלוזרית הגדולה של מחזור הפתיחה בליגת האלופות. הויולה גברו בפירנצה 0:1 על בולוניה. פאלרמו עלתה למקום הרביעי אחרי שגברה 0:2 על גנואה. נאפולי חזרה מאוכזבת ממשחק החוץ הקשה באודינה, שם נפרדה ב-0:0 עם אודינזה.

טורינו - אינטר 3:1

לאחר שני משחקים בינוניים, הנראזורי מתחילים להתחבר. שיתוף פעולה מצוין בין אדריאנו למנסיני בדקה ה-24 הוביל לראשון. החלוץ הכניס כדור מצוין לקשר הרכש מרומא שהגביה מימין, ומרקו פיסאנו מטורינו דחק לשערו הוא. כעבור שתי דקות, אינטר הכפילה את היתרון. מייקון כבש בבעיטה נפלאה מצד ימין. מייקון ומנסיני הובילו התקפה מתפרצת, שהסתיימה בשער של זלאטן איברהימוביץ' בדקה ה-51.

טורינו צימקה משער של אלביס אברוסקאטו בדקה ה-76. המיוחד יכול לחייך, לא רק בגלל המקום הראשון, אלא גם בגלל היכולת המצוינת של שחקניו ובייחוד שלישיית הברזילאים, מייקון , מנסיני ואדריאנו והאלופה האיטלקית חזרה להרתיע את הליגה.

פיורנטינה - בולוניה 0:1

הויולה של צ'זארה פראנדלי חוגגים ניצחון בכורה העונה בליגה. שער בודד של אלברטו ג'ילארדינו בדקה ה-37, לאחר בישול מצוין של מריו סנטנה הכריע את המשחק. ג'ילה ממשיך בכושר ההבקעה הנפלא שלו מפתיחת העונה, ועל רקע מצבה העגום של מילאן, לא ברור איך החלוץ המצוין מצא עצמו מחוץ לסן סירו. מנגד, בולוניה שניצחה את הרוסונרי במחזור הפתיחה, רושמת הפסד שני ברציפות.

מילאן - לאציו 1:4

הרוסונרי התייצבו עם הרבה מאוד לחץ על הכתפיים, תוצאה של שני הפסדים בשני מחזורי הפתיחה, אבל נשמו מעט לרווחה אחרי שקלרנס סיידורף עשה דאבל פס לא מכוון עם ההגנה של לאציו וכבש מתוך הרחבה בדקה ה-8. למרות זאת, הרומאים לא נשברו ובדקה ה-26 הישוו אחרי שכדור עומק מצא הגנה רעה במיוחד של מילאן ומאורו זראטה כבש מול אביאטי.

קרלו אנצ'לוטי פתח היום ללא אנדריי שבצ'נקו ורונאלדיניו הגרועים, נהנה מחזרתו של ג'נארו גאטוסו לפעילות ומילאן החזירה לעצמה את היתרון דווקא מרגלי שחקן רכש אחר, ג'יאנלוקה זמברוטה, שכבש בבעיטה נהדרת מחוץ לרחבה בדקה ה-35. 4 דקות בתוך המחצית השנייה זה כבר 1:3 אחרי שער של אלשנדרה פאטו.

לאציו הגיעה למשחק עם מאזן מושלם, 6 נקודות מ-6 אפשריות ואולי בגלל זה מילאן התעקשה לדרוס את היריבה שלה, כדי להראות מי כאן הקבוצה הבכירה. בדקה ה-60 היה זה קאקה שבבעיטה כמעט מהמקום, מכ-20 מטרים, מצא את החיבור של חואן פאבלו קאריזו. בזמן הזה כבר אפשר היה להכניס את רונאלדיניו ולשחק ב-10 וחצי שחקנים ומילאן חגגה ניצחון ליגה ראשון.

קליארי - יובנטוס 1:0

לאחר השער המדהים שלו בליגת האלופותף קיבל אלסנדרו דל פיירו מנוחה ונותר מחוץ לסגל של קלאודיו רניירי. אמאורי שפתח בהרכב, הכריע את המשחק עם שער בדקה ה-39 וסידר ליובה עוד ניצחון שני ברציפות, שהעלה את הגברת הזקנה זמנית למקום השני בטבלה. קליארי רשמה הפסד שלישי ברציפות והיא נועלת את הטבלה עם אפס נקודות.

כוכב האזוריני, סבסטיאן ג'ובינקו, ראה את החברים שלו מנצחים מהספסל. עוד שחקן מהנבחרת של פיירלואיג'י קזיראגי, קלאודיו מרקיסיו פתח והוחלף בדקה ה-75 על ידי פאולו דה צ'ליה, שגם הוא יפגוש את נבחרת ישראל עם האזוריני.

אודינזה - נאפולי 0:0

במפגש בין שתי קבוצות שהשיגו ניצחונות בגביע אופ"א ביום חמישי, נפרדו אודינזה ונאפולי ב-0:0 בפריולי. מגן נאפולי, פביאנו סנטקרוסה, עוד שחקן שנמצא בסגל המורחב של האזוריני הורחק בצהוב שני בדקה ה-73. נאופלי במקום השביעי עם חמש נקודות, אודינזה השיגה נקודה רביעית העונה.

משחקים נוספים:

לצ'ה - סיינה 1:1
ללצ'ה: פאביו קאזרטה (57), דניאלה פיקנה (39)

סמפדוריה - קייבו 1:1
לסמפדוריה: דניאלה פרנצ'סקיני (49). לקייבו: אנטוניו לנגלה (51)

פאלרמו - גנואה 1:2
לפאלרמו: אדינסון קבאני (39), צז'ארה בובו (57) לגנואה: דייגו מיליטו (89)‎‎

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully