וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישראל גברה 1:4 על פרו ועלתה לבית העליון בגביע דייויס

כמו תמיד, דודי סלע התעלה עם ניצחון מצוין 7:6, 4:6, 1:6, 2:6 על לואיס הורנה והבטיח לישראל ניצחון על פרו ועלייה מחודשת לבית העליון בדייויס

זה לא סוד שמצבו של הטניס הישראלי נמצא בכי רע, שהטניסאים המובילים שלנו לא מוצאים את עצמם כבר חודשים ארוכים ושאין כישרונות גדולים לצפות להם בגילאי הנוער, אבל מניה אחת בטוחה עדיין יש לנו, וקוראים לה דודי סלע.

המחבט מספר 1 של ישראל עלה היום (ראשון) למשחק המכריע במפגש הדייויס מול פרו עם יתרון של 1:2 מהיומיים הקודמים, ועשה את העבודה כמו ענק עם ניצחון מצוין על לואיס הורנה שהבטיח לישראל את הניצחון במפגש ואת המקום בבית העליון בשנה הבאה.

סלע כבר הספיק לשכוח מהאיום להחרים את המפגש מול פרו לאחר שלא נשלח לאולימפיאדת בייג'ינג, ולמרות כושר בינוני בסבב העולמי לאחרונה, ידע כמו תמיד להתעלות מול הקהל הביתי והחזיר את ישראל פעם נוספת ל-16 הנבחרות הטובות בעולם. הורנה הוותיק הצליח לקחת את המערכה הראשונה בשובר שוויון וניצח 6:7, אבל סלע יצא ממצב קשה במערכה השניה אותה ניצח 4:6, משם המשיך למערכה שלישית קלילה בה ניצח 1:6, ועוד ניצחון מוחץ 2:6 במערכה הרביעית שהבטיח לנו ניצחון במפגש כולו.

במשחק שכבר לא קבע כלום ניצח נועם אוקון את לואיס מירנדה 4:6,7:5, 3:6, וחתם את התוצאה הסופית: 1:4 לישראל.

מהלך המשחק

הורנה הגיש ראשון ונראה טוב בהרבה מהטניסאי העייף שניצח בקושי את הראל לוי ביום שישי. הפרואני עלה ל-0:1 עם הסרב שלו, והקשה על סלע במשחקון הבא, בסיומו הצליח הישראלי לאזן ל-1:1. שלושת המשחקונים הבאים הלכו עם ההגשות, ובמצב של 2:3 לטובתו הצליח הורנה לשבור את סלע ולפתוח יתרון של 2:4.

סלע הגיב היטב ועלה ל-0:40 מהיר במשחקון הבא, אבל הורנה נלחם על כל נקודה והציל שש נקודות שבירה, לפני שחבטת העברה משובחת של סלע השיגה עבורו את השבירה המיוחלת, ובמשחקון הבא איזן סלע את התוצאה ל-4:4. ארבעת המשחקונים הבאים התנהלו ללא שבירות, והשניים הלכו לשובר שוויון. בשובר השוויון עלה סלע ליתרון מבטיח של 4:6, אבל הורנה חזר עם המון אופי ולקח את ארבע הנקודות הבאות כדי לנצח 6:8 ולהשלים ניצחון במערכה הראשונה 6:7.

הורנה המשיך במומנטום עם משחק מגוון שעזר לו לשבור במהירות את סלע ולעלות ליתרון של 0:2. סלע הצליח להציל שתי נקודות שבירה במשחקון הבא ולמנוע הסתבכות קשה במערכה כשצימק ל-1:2. הורנה המשיך להוליך עד למצב של 3:4, ובדיוק כמו במערכה הראשונה התעלה סלע במשחקון השמיני, נלחם כמו אריה גם על כדורים שנראו אבודים, ושבר סוף כל סוף עם דרופ שוט מצוין שאיזן ל-4:4. הפעם השכיל סלע להמשיך באותו הקצב, לקח את שני המשחקונים הבאים ואיזן את המצב במערכות עם 4:6 במערכה השניה.

הורנה התעשת מיד בפתיחת המערכה השלישית עם שבירה כואבת עבור הקהל המועט שהטריח את עצמו לרמת השרון, אבל סלע חזר לעצמו בסערה ולא הביט לאחור. הוא שבר את ההגשות של הפרואני בשני משחקונים רצופים כדי לעלות ל-1:3, וניצל את התשישות של יריבו כדי להמשיך לדהור בשלושת המשחקונים הבאים לניצחון מוחץ 1:6 במערכה.

סלע המשיך מאותה נקודה במערכה הרביעית ודילג ל-0:2 זריז, אבל אז הורנה דאג להלחיץ עוד קצת את הקהל עם התעוררות מפתיעה שהחזירה אותו לשוויון 2:2. סלע לא נבהל, הגיב מיידית עם שבירה ולא הביט לאחור. ביתרון של 2:5 האוהדים כבר החלו לחגוג, וסלע סגר עניין עם 2:6 במערכה, וניצחון במשחק ובמפגש כולו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully