וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שפונגין שוחרר מבית החולים

21.9.2008 / 12:42

חש בכאבים במקום בו נותח, ועלול להחמיץ את איטליה בחודש הבא. מכבי ת"א על התלונה נגד קמנאן: "כשתסתיים החקירה נחליט מה לעשות"

ניר חורי

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

מגן מכבי תל אביב יובל שפונגין, שמתאושש בימים אלו מניתוח התוספתן שעבר לפני כשבוע, אושפז אמש (שבת) שוב במחלקה הכירורגית בבית החולים "מאיר" בכפר סבא, לאחר שחש כאבים במקום בו נותח. שפונגין, שנכח אמש ביציע בבלומפילד במשחק התיקו 0:0 של הצהובים מול מכבי פתח תקווה, התלונן על כאבים בבטנו לאחר המשחק וכאמור אושפז. היום בצהרים שוחרר המגן לביתו, לאחר שנמצא כי הוא סובל מדלקת במקום הניתוח והוא מטופל באנטיביוטיקה. לא ברור מתי יחזור השחקן לאימוני הקבוצה ובשלב זה נראה כי הוא עלול להחמיץ גם את משחקה של הנבחרת הצעירה מול איטליה בחודש הבא במשחקי הצלבה לקראת אליפות אירופה.

אחרי שבשבוע שעבר עסקו במכבי בשתי תקריות אלימות שהתרחשו בין שחקנים במהלך אימוני הקבוצה, התברר היום שגם החלוץ יאניק קאמאנן היה מעורב בתקרית אלימה, הפעם מחוץ לכר הדשא. על פי עדויות, במוצאי שבת לפני כשבוע, פגע רכב של אדם מבוגר באופן קל, ברכבו של קאמאנן ביציאה מחניה באיזור הרצליה פיתוח. עוד מסרו עדי ראייה כי קאמאנן הגיב בפראות ותקף באלימות את האדם המבוגר שפגע בו. האחרון מיהר להגיש תלונה במשטרה בעוון תקיפה כנגד החלוץ הצרפתי שנחקר במשטרה בבוקר יום ראשון, לפני משחקה של הקבוצה מול בית"ר ירושלים בטדי. ממכבי נמסר בתגובה: "העניין עדיין בבירור המשטרה וכאשר זה יסתיים נחליט מה לעשות".

בהנהלת המועדון מקווים כי לבסוף יתברר כי אין שחר לתלונה והמשטרה תסגור לבסוף את תיק החקירה, אולם במידה שקאמאנן יימצא אשם, לא מן הנמנע שהוא יספוג עונש כבד מהקבוצה. זו הפעם השנייה בה נקשר שמו לתקריות אלימות מחוץ למגרש, וזאת לאחר שבמהלך פגרת הקיץ הוא היה מעורב בתגרה נוספת במהלך בילוי בבר בהרצליה.

בתוך כך, המשיכו הבוקר במכבי תל אביב לעסוק בשיפוטו של השופט אלון יפת וקוונו איתן גרינברג, שפסלו שער חוקי לחלוטין של יוסי שבחון, בטענה לנבדל שלא היה אמש בבלומפילד. בהנהלת המועדון זועמים על העובדה שזהו שבוע שני ברציפות בו פוסלים הקוונים שער חוקי של 100% לטובת הקבוצה. בקבוצה כעסו על יפת גם על הצהוב השני והאדום שמיהר לשלוף כלפי מגן הקבוצה אורי שטרית בטענה להתחזות ברחבת פתח תקווה בדקה ה-86.

"לא יכול להיות שיוציאו צהוב שני על התחזות במהלך שהיה ספק לפנדל, שטרית לא ניסה להערים על השופט ונפל כתוצאה ממגע עם רגלו של שחקן ההגנה, על דבר כזה לא מוציאים צהוב, בטח לא צהוב שני ואדום", אמר בכיר בהנהלת המועדון. שטרית ירצה את עונש ההרחקה במשחק גביע הטוטו מול מכבי פתח תקווה ביום שלישי הקרוב ויעמוד לרשותו של המאמן בן שמעון במשחק החוץ בשבת מול בני סכנין.

בימים האחרונים חלה התקרבות במשא ומתן עם המגן חיים מגרלשווילי שעשוי לסכם עוד השבוע את הגעתו לקבוצה. החלוץ הגנאי דיוויד אנאס, 23, שכבש בעונה שעברה 14 שערים ב-19 משחקים בליגה הגנאית, הגיע ארצה למספר ימי התרשמות ומבחנים במועדון. במידה וירשים הוא עשוי להירכש כהשקעה לטווח ארוך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully