וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זולה: "זו תחילתה של הרפתקה חדשה בשבילי"

ג'יאנפרנקו זולה רשם בכורה מוצלחת כמאמן ווסטהאם בניצחון הביתי על ניוקאסל. בניטז זעם על השיפוט בתיקו של ליברפול מול סטוק

אחד הסיפורים המעניינים של פתיחת העונה בפרמיירליג הוא הגעתו של ג'יאנפרנקו זולה לווסטהאם, ואתמול (שבת) פתח המאמן האיטלקי הצעיר את הקדנציה שלו במזרח לונדון עם ניצחון ביתי 1:3 על ניוקאסל. זולה, שהחליף את אלן קרבישלי בשבוע שעבר על הקווים של הפטישים, הודה לאחר המשחק כי היו לו לא מעט פרפרים בבטן לקראת סוף השבוע.

"הייתי מאוד נרגש בימים האחרונים, אבל זה נורמלי כי זו תחילתה של הרפתקה חדשה בשבילי", אמר זולה. "בהתחלה אתה לא יודע איך השחקנים יגיבו לדברים שאתה אומר להם, אבל למען האמת הם גרמו לי להרגיש נוח מאוד מהרגע בו הגעתי לכאן".

גיבור הניצחון של ווסטהאם היה דויד די מיקלה, שכבש צמד, אבל זולה בחר להחמיא דווקא לקרלטון קול: "הוא היה מצוין והגיע להמון מצבים. אני זוכר אותו ככישרון גדול עוד מהימים ששיחקנו ביחד בצ'לסי, והוא יכול להפוך להרבה יותר טוב עם עוד כמה שיפורים ולהגיע גם לסגל הנבחרת האנגלית".

בניטז: "אין לי מושג למה השער נפסל"

מי שיצא מחויך הרבה פחות מהמחזור החמישי בפרמיירליג הוא רפא בניטז, שראה את ליברפול שלו מסיימת בתיקו 0:0 ביתי עם סטוק, תוצאה שקילקלה לאדומים שלו את השבוע המשובח שהתחיל עם ניצחון על מנ'צסטר יונייטד ונמשך עם ניצחון על מארסיי בפתיחת שלב הבתים בליגת האלופות. המנג'ר הספרדי בחר להפיל את האשמה על התוצאה המאכזבת על החלטתו של השופט לפסול שער של סטיבן ג'רארד בדקה השניה של המשחק.

לטענת השופט, היה דירק קויט במצב של נבדל ברגע בו בעט ג'רארד את הכדור החופשי לרשת של העולה החדשה, והפריע בכך לשוער. בניטז התייחס לכך בסיום ואמר: "אין לי מושג למה השער נפסל. השופט אמר לג'יימי קראגר שזו היתה החלטה שלו ולא של הקוון, וזה עוד יותר לא ברור. זו היתה טעות קשה, כי אם השער היה מאושר המשחק היה פתוח בהרבה".

מי שניצלה את איבוד הנקודות של ליברפול על מנת לתפוס את המקום הראשון היא ארסנל, שמחקה פיגור מוקדם במשחק החוץ שלה בבולטון וניצחה בצורה מרשימה 1:3. מאמן התותחנים, ארסן ונגר, לא הסתיר את שמחתו מהיכולת של שחקניו: "זו היתה תוצאה נפלאה ותצוגה נפלאה שלנו. חזרנו מהפיגור בצורה משכנעת ונלחמנו מהשניה הראשונה". ונגר בחר לשבח במיוחד את יכולתו של הברזילאי הצעיר דנילסון, שהיה מהבולטים במגרש וכבש את השער השלישי: "הוא היה נהדר, וסחף את שאר הקבוצה איתו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully