וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאנוצ'י: "ענינו לכולם כפי שהיינו צריכים לענות"

רומא ניצחה לראשונה, 0:3 על רג'ינה, ופאנוצ'י מרוצה מהדרך בה קבוצתו ענתה למבקרים. ספאלטי: "איני יודע אם התקופה השחורה מאחורינו"

תקופה קשה עברה על רומא מאז נפתחה עונת 2008/09, ואמש (שבת) סוף סוף הג'יאלורוסי רשמו ניצחון ראשון בסרייה A אחרי 0:3 על רג'ינה, בתקווה לשכוח את הפסד הבית המביש לקלוז' הרומנית בליגת האלופות.

"איני יודע אם התקופה השחורה מאחורינו", אמר המאמן לוצ'יאנו ספאלטי, "בכדורגל צריך להוכיח עקביות במשך מספר משחקים שמניבים תוצאות טובות, אנו שמחים שהתמודדנו טוב עם המצב העדין. עשינו עבודה טובה".

סגנית האלופה סבלה ממכת פציעות מאז פתיחת העונה, אבל ספאלטי לא התייחס לזה כאל תירוץ. "כשיש שחקנים איכותיים העומדים לרשותך, עליך לגרום להם להבין את המצב. לדוגמה, מתיאו בריגי אולי לא נחשב כוכב, אבל הוא תמיד עושה את המוטל עליו כשהוא נקרא להרכב, ואני חושב שנגד רגינה הוא היה המצטיין במגרש. עכשיו אנו חייבים להתמיד בהופעה חיובית, ותוצאות חיוביות הן הדרך 'להחלים' ממה שקרה לנו".

"תמיד יש לחץ ברומא, אבל אנשים אמרו שזרקנו לפח את כל מה שהשגנו בשנים האחרונות בקבוצה", אמר המגן הוותיק כריסטיאן פאנוצ'י, שכבש גם נגד קלוז' וגם נגד רג'ינה. "היינו חייבים לנצח אחרי הפתיחה הרעה. ענינו לכולם כפי שהיינו צריכים לענות. היינו לחוצים בהתחלה, אך מצאנו את הסגנון שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully