וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זיו ארז: "בטוח שבלב נהיה במקום הראשון"

21.9.2008 / 11:03

מכבי ראשון לציון קיימה מסיבת עיתונאים לרגל פתיחת העונה והמאמן זיו ארז בטוח בשחקניו. הקפטן סוכר: "אנחנו יוצאים לדרך חדשה וטובה יותר"

מכבי ראשון לציון קיימה הבוקר (ראשון) מסיבת עיתונאים לרגל פתיחת העונה הקרובה בלשכת ראש עיריית ראשון לציון מאיר ניצן. הקבוצה אותה מאמן זיו ארז, הגיעה כולה אל מסיבת העיתונאים כאשר הקפטן אבי סוכר היה נציג השחקנים. הקבוצה עברה השנה לאולם "בית מכבי" החדש במערב העיר שיחליף את אולם גן נחום שעמד לרשות הקבוצה במשך 20 השנים האחרונות. אחרי שנתיים בתחתית ליגת העל, הקבוצה מעיר היין רוצה לשנות מיקום ולחזור לצמרת הכדורסל הישראלי.

"אני שמח מאוד להיות פה ולסגור מעגל", אמר מאמן הקבוצה זיו ארז שחוזר למועדון בו החל את קריירת האימון שלו, "מכבי ראשון מייצגת את אחת הערים המפוארות בארץ. הקבוצה צריכה לשדרג את עצמה ולהיות כוח משמעותי בכדורסל הישראלי. לקחנו בחשבון בנייה לטווח ארוך. נעשה את הכל כדי לייצג את ראשון בכבוד. תפקידנו יהיה להוביל את מכבי ראשון למקום שהיא ראויה להיות בו". כשנשאל ארז על איזה מקום הוא מחשיב להצלחה אמר, "אומרים שהטבלה משתקפת על פי התקציב. מכבי ראשון צריכה להיות מעל מה שמצפים ממנה. ראשון צריכה להביא את גאוות היחידה, אני בטוח שהלב שלנו יהיה במקום הראשון. רק כשנבנה מסורת ארשה לעצמי לצאת בהצהרות". על הכישלון בשנתיים האחרונות אמר, "יש לחץ אבל אנחנו נדאג לא להלחץ. ככל שננצח האווירה תהיה טובה יותר. חלק מהתפקיד שלי זה להתמודד עם לחץ, וזה לא מפחיד אותי".

"מכבי ראשון זה מועדון שנמצא כבר 20 שנה בליגה הבכירה בעיקר בזכות התמיכה של ראש העיר", הוסיף יו"ר הקבוצה משה קליסקי, "האני מאמין של ראש העיר הוא שכל שקל שהוא מכניס לספורט יחסך ממנו במאבק לאלימות. מכבי ראשון זה מועדון עם מחלקת הנוער הגדולה בארץ עם 1,200 ילדים בבית הספר לכדורסל. אנחנו מכניסים בכל ילד את הערכים של נחישות, הגינות והתמודדות. אני מקווה שנרווה נחת מהקבוצה שבנה זיו ארז. לכל זה גם מצטרף האולם החדש, אחד היפים בארץ. אין ספק שבאולם הזה, שהוא גם ביתי, נצליח להגיע להישגים".

"מכבי ראשון הגיעה העונה לבית שלה, 'בית מכבי'", אמר ראש העיר מאיר ניצן, "האולם החדש יהיה בית חם, עם תנאים טובים יותר מגן נחום. הייתי רוצה להספיק בקדנציה הבאה שלי שנהיה בפיינל פור. אני מתחייב שאם נהיה בפיינל פור שנתיים ברציפות אבנה אולם של 5000 איש כדי שנשתתף במפעלים האירופאיים. אני בטוח שלא נאכזב. עם הנהלה אחראית ויחסי אנוש טובים זה יבוא לידי ביטוי גם בהצלחות".

"חזרתי לראשון אחרי הרבה שנים ואני גאה לייצג את העיר שגדלתי בה", אמר הקפטן אבי סוכר שהגיע מעירוני נהריה, "יחד עם קבוצה שנבנתה בצורה מצוינת, אני חושב שנצא לדרך חדשה יחד עם אולם יפהפה ויחד עם התמיכה של כולם, ונצליח לייצג את העיר כמו שצריך". הזר דניס קאר הוסיף: "זה כבוד בשבילי להיות פה ואני מקווה להנות ולהצליח בראשון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully