וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלינסמן: "עוד נלמד הרבה מהתבוסה הזו"

יורגן קלינסמן ניסה לא לקחת קשה את התבוסה של באיירן לברמן: "זה בסך הכל היה יום שחור אחד". בקנבאואר: "זה היה משחק נדיר"

אחרי פתיחה מגומגמת היה נדמה בשבועות האחרונים שהקדנציה של יורגן קלינסמן בבאיירן מינכן תופסת תאוצה, אבל אתמול (שבת) הגיעה תבוסה ביתית כואבת במיוחד מול ורדר ברמן (5:2) שהעלתה מחדש את כל סימני השאלה לגבי המאמן הצעיר בבוואריה. סגנית האלופה הלמה בשחקניו של קלינסמן באליאנץ ארנה ועלתה ליתרון מדהים של 0:5, לפני ששני שערים מאוחרים של המקומיים המתיקו במעט את הגלולה המרה עבור הדאבליסטית.

קלינסמן נראה מעט המום במהלך המשחק, אך בסיומו הקפיד שלא להישמע מדוכא יותר מדי: "זה בסך הכל היה יום שחור אחד שלנו. ברמן היו טובים יותר, אגרסיביים יותר וחזקים יותר. זה כואב מאוד, אבל אנחנו מאוד ביקורתיים כלפי עצמנו ומכאן נמשיך הלאה בראש מורם. אני מאמין שעוד נלמד הרבה מהתבוסה הזו. ככה זה בכדורגל, וצריך לשים תוצאות כאלה מאחור, ולדעת להתאושש".

גם הנשיא פרנץ בקנבאואר סירב להיכנס לפאניקה מהתוצאה הלא שגרתית: "לפעמים משחקים כאלה קורים, אני זוכר שהפסדנו בבית לשאלקה 7:0 לפני יותר משלושים שנה. אומנם הכל הלך לנו הפוך, אבל צריך לזכור שברמן בעטה שש פעמים לשער וכבשה חמש פעמים. זה היה משחק נדיר, וכבר מהמשחק הבא אני מקווה שנחזור לנורמליות".

מהעבר השני התקשו שחקני ברמן לעכל את גודל ההישג שלהם, ולא הירבו בחגיגות. המאמן תומאס שאף אמר בסיום: "לקחנו כאן שלוש נקודות מאוד חשובות עבורנו, וכמובן שלשחק כל כך טוב מול יריבה כמו באיירן זה משהו שייתן לנו אמונה בעצמנו לקראת ההמשך. התוצאה מאוד יפה, ולשחקנים מגיעות הרבה מחמאות. זו הדרך בה אני מצפה מהשחקנים שלי להיראות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully