וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זקנה שצעירה בנפשה

השבוע אנחנו הולכים על בטוח. יובה ודל פיירו ינצחו את קליארי, מכבי חיפה תגבור על בני יהודה והפועל ת"א על קרית שמונה. ככה עושים כסף

טור מספר 1: 3 משחקים, יחס 6.3 (100 ש"ח יניבו 630 ש"ח)

משחק מספר 2: ווסט ברומיץ' – אסטון וילה. ברומיץ' השיגה את ניצחון הבכורה שלה בליגה בשבוע שעבר אחרי שניצחה את ווסטהאם 2:3. גם הוילה התעוררו רק בשבוע שעבר מול טוטנהאם, אותה ניצחו 1:2. עם הביטחון מהניצחון על ליטקס בגביע אופ"א, הוילה אמורים לצאת עם הנקודות. ההימור: 2 (2.1)

משחק מספר 9: צ'לסי – מנצ'סטר יונייטד. הכחולים של לואיז פליפה סקולארי הציגו כדורגל יוצא מן הכלל מול בורדו בליגת האלופות, אך אנחנו כבר יודעים שהרמה של הליגה האנגלית היא גבוהה יותר ממה שנראה לפחות בשלב הבתים. אחרי הניצחון על מנצ'סטר סיטי, צ'לסי תנסה להביא ניצחון שיגרום ליונייטד לחשוב שוב על הסיכויים שלהם לשמור על תואר אלופת אנגליה. ההימור: 1 (2.0)

משחק מספר 15: קליארי – יובנטוס. יובה הצליחה להכריע את ההתמודדות מול זניט סנט פטרסבורג בליגת האלופות בזכות אלסנדרו דל פיירו. עם אותו ביטחון הגברת הזקנה אמורה להופיע למשחק הליגה מול קליארי, שהפסידה בשני המשחקים שלה עד כה. יש לה את הכלים לצאת עם שלוש הנקודות. ההימור: 2 (1.5)

טור מספר 2: 3 משחקים, יחס 8.12 (100 ש"ח יניבו 812 ש"ח)

משחק מספר 37: בטיס – סביליה. סביליה הכניעה את זלצבורג במשחק הראשון בגביע אופ"א כשניצחה אותה 0:2. בליגה היכולת שלה עדיין לא באה לידי ביטוי כשהיא ניצחה בקושי 3:4 את ספורטינג גיחון ועוד קודם לכן סיימה בתיקו מול ראסינג סנטאנדר. בטיס, שעדיין מחפשת ניצחון ראשון, תיאלץ להסתפק בתיקו. ההימור: איקס (2.9)

משחק מספר 48: מכבי חיפה – בני יהודה. מאז שהגיע אלישע לוי, בחיפה נהנים לשחק כדורגל, כך זה נראה לפחות. אז למרות שמול הפועל תל אביב זה נגמר ב-0:0 משעמם, יניב קטן החל להראות חלק מהיכולות שלו. בני יהודה צמאה לנקודות מפתיחת הליגה אך הן לא תגענה בקרית אליעזר. חיפה תנצח. ההימור: 1 (1.4)

משחק מספר 79: הפועל קרית שמונה – הפועל תל אביב. הקבוצה של מישל דיין עושה רושם שתיאבק העונה בתחתית. אחרי שרן בן שמעון הרגיל את החבר'ה מהצפון לצמרת, הם יאלצו להתמודד עם מציאות חדשה. ומי ינצל זאת השבוע? הפועל תל אביב, שמגיעה מאוכזבת אחרי ההפסד לסנט אטיין, אך כעת היא תיקח את הנקודות. ההימור: 2 (2.0)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully