וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרף: "הצדק נעשה"

20.9.2008 / 23:01

מאמן הנבחרת נשמע מאושר בסיום המשחק והבטיח לתקן את הליקויים לקראת האליפות בפולין. טפירו: "מתרכזים בלחגוג את הרגע"

יותם רונן

צילום ועריכה: יותם רונן

העלייה ברגע האחרון לאליפות אירופה גרמה לאושר רב בנבחרת הישראלית ולא השאירה אף אחד אדיש. הרבה לחץ השתחרר אצל אנשי הנבחרת, ובמיוחד אצל המאמן צביקה שרף, שהצליח להשיג את הכרטיס לאליפות אירופה למרות שלושה הפסדי חוץ קשים במהלך הקמפיין.

שרף אמר בסיום המשחק: "מגיע כל הכבוד לכל השחקנים ששיחקו, על הלחימה והתפקוד תחת לחץ. עשינו החלטות נכונות בהתקפה ואפשר להגיד שהצדק נעשה. יש הרבה דברים טובים והרבה רעים, אני לא אשתמש בתירוצים. בשני המשחקים האחרונים שיחקנו כדורסל טוב, אבל לפני כן היינו גרועים ואי אפשר להתעלם מזה. עכשיו אנחנו צריכים לחשוב מה אפשר לעשות טוב יותר לקראת אליפות אירופה בשנה הבאה בפולין. אני אהיה כאן גם בשנה הבאה, למרות כל מה שאומרים.

מאיר טפירו סיפר על התחושות לפני המשחק: "האמנתי עוד לפני שעלינו לפרקט. אמרתי שזה יבוא פעם אחת לטובתינו. לאולם פה ביד אליהו יש עוצמות, במיוחד עם קהל כזה. נתנו משחק מדהים היום ואני שמח שהראנו הרבה אופי ונחישות כדי לנצח בצורה כזו. ראינו שבבית הזה אף קבוצה לא ניצחה בחוץ, פרט למה שעשתה בריטניה בצ'כיה, שגם כן היה משחק צמוד, והבנו שאם נאמין נוכל לעשות זאת למרות הסיכוי הנמוך.

טפירו דיבר גם על התקופה הקשה שעברה על צביקה שרף: "מגיע לצביקה. הוא עבר ימים קשים עם מכבי השנה והיה לו מזל רע במשחקים שלנו. בסופו של דבר הוא עבר הרבה והיה שם תמיד בשביל הנבחרת. לגביי, באופן אישי, אני רוצה לחגוג עכשיו ואחר כך נחליט לגבי העתיד. יש לי שנה ארוכה עם בני השרון וכרגע אני מעדיף רק לחגוג את הרגע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully