וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיגעון האתלטי

אתלטיקו מדריד, שנמצאת בכושר מצוין מתחילת העונה, הביסה 0:4 את רקראטיבו. צמד לפלורן סינמה פונגול. אספניול וחטאפה סיימו ב-1:1

אתלטיקו מדריד יצאה השבוע לאיינדהובן, שם היא הצליחה להתאושש על חשבונה של פ.ס.וו מההפסד הקודם בליגה לוויאדוליד, כשהביסה את ההולנדים 0:3 בליגת האלופות. את השערים בהולנד כבשו סרחיו אגוארו (צמד) ומאנישה. השניים ראו כי נחמד לכבוש, וכך עשו גם היום (שבת) במסגרת המחזור השלישי של הליגה הספרדית.

הקולוצ'יונרוס אירחו בוויסנטה קלדרון את רקראטיבו הואלבה והביסו אותה 0:4. קון, שנמצא בכושר פנטסטי, העלה את אתלטי ליתרון בנגיחה כבר בדקה השמינית. 10 דקות בתוך המחצית השנייה מאנישה הכפיל את התוצאה בפצצה מ-16 מטרים. בדקות ה-78 וה-89 פלורן סינמה פונגול כבש שניים והעלה את מאזנו לארבעה שערים בליגה. הקבוצה של חאבייר אגירה ממשיכה להראות כי השנה היא קבוצה רצינית סוף סוף. נכון, זה עוד מוקדם כדי לקבוע, אבל אם לשפוט לפי ארבעת המשחקים שלה עד כה, בהם כבשה 12 שערים, הרי שהשנה היא לא נראית כאפיזודה חולפת. אולי השנה יש ליריבה העירונית השנואה, ריאל, וליריבה הקטאלונית, ברצלונה, מתחרה של ממש.

רקראטיבו, האורחת מאנדלוסיה שניצחה במחזור הראשון בחוץ את בטיס סביליה, סופגת הפסד שני ברציפות. נראה כי גם העונה רקרא תיאלץ להילחם על חייה בתחתית נגד הירידה לליגה השנייה.

במשחק נוסף שהמשיך את המחזור השלישי סיימו אספניול וחטאפה ב-1:1. הקבוצה מברצלונה איבדה הזדמנות לשמור על מאזן מושלם, אחרי שבשני המשחקים הראשונים של העונה היא ניצחה. אחרי מחצית ראשונה ללא שערים, חטאפה זכתה בפנדל שתי דקות מפתיחת המחצית השנייה, החלוץ מאנו דל מוראל כבש. אלא שהיתרון החזיק מעמד עד הדקה ה-57 כשסרחיו סאנצ'ז כבש מקרוב וחילק את הנקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully