וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליון לא עוצרת

פנדל של אדרסון הספיק לאלופה כדי לנצח 0:1 בלה האבר. בורדו הסתדרה מול גרנובל עם תשעה שחקנים, ניצחון ראשון העונה לנאנט

היכולת עדיין לא מזכירה את הימים הגדולים של תחילת השושלת, אבל ליון של קלוד פואל ממשיכה לשמור על מאזן נקי מהפסדים גם לאחר המחזור השישי. פנדל מוצלח של אדרסון הספיק לאלופה כדי לחזור עם שלוש נקודות מלה האבר ולפתוח פער של 5 נק' מהמקום השני, שם נמצאות מארסיי, שתשחק מחר (ראשון) מול מונאקו, וטולוז, שגברה 1:2 בביתה על סושו האחרונה. גם בורדו חזרה עם ניצחון ממשחק חוץ מול עולה חדשה, כשגברה 0:1 על גרנובל בתשעה שחקנים. קבוצה נוספת שחזרה העונה לליגה הראשונה, נאנט, חגגה במזל טוב ניצחון ליגה ראשון.

לה האבר - ליון 1:0

האלופה לא הרשימה במשחק החוץ שלה מול העולה מלה האבר, אבל לקחה עוד שלוש נקודות בדרך לתואר אליפות שמיני ברציפות. ליון עלתה ללא כוכב המחזור הקודם, הקפטן הברזילאי ז'וניניו והשאירה גם את קארים בנזמה לנוח רוב המשחק על הספסל. בדקה ה-45 שרק השופט לפנדל אחרי עבירה על פרדריק פיקיון, ואדרסון הברזילאי לא נכשל מהנקודה הלבנה ורשם את שערו הראשון בקבוצה מאז המעבר בקיץ מניס. ליון לא נבהלה גם מהרחקה של סידני גובו (66) והיא מוליכה בביטחה את הליגה, עם חמישה ניצחונות ותיקו בודד.

גרנובל - בורדו 1:0

אחרי ההופעה המביכה בסטמפורד ברידג' ביום שלישי, שהצטרפה לשני הפסדי ליגה מוקדמים, רצו שחקני בורדו לחזור למסלול כמה שיותר מהר. מולם עמדה העולה החדשה מגרנובל, שפתחה טוב את העונה ומסתייעת באווירה הנפלאה שמייצר עבורה הסטאד דה אלפ החדיש. מאמן בורדו, לורן בלאן, ראה את אלו דיארה (50) ו-וונדל (53) מורחקים מהמשחק, אבל זה לא הפריע לו להכניס למשחק את הברזילאי ז'וסייה, שכבש את שער הניצחון עבור האורחים בדקה ה-81. בורדו עוקפת את גרנובל בזכות הפרש שערים, ומתייצבת במקום השלישי.

נאנט - ואלנסיין 0:2

סוף סוף ניצחון בכורה לנאנט מאז שובה לליגה הראשונה. העולה החדשה, בהופעה הביתית הראשונה של המאמן אלי בופ על הקווים, קיבלה הזדמנות פז מול ואלנסיין, שלא ניצחה בחוץ יותר משנה. ז'רום אלונזו הכניס התלהבות למשחק של נאנט, כשעצר פנדל של גאל דאניק בדקה התשיעית. מאמדו באגיוקו כבש את הראשון לזכות המארחים בפנדל בדקה ה-40 והשלים צמד בדקה ה-54. נאנט נחלצה מהמקום האחרון, אך עדיין נמצאת במקום ה-18, מתחת לקו האדום.

במשחקים נוספים:

ליל - אוקזר 2:3
לליל: טוליו דה מלו (2 ו-90), אדן הזארד (88). לאוקזר: ז'וליאן קוורסיה (49 ו-80)

טולוז - סושו 1:2
לטולוז: פייר אנדרה-ג'יניאק (5 ו-63). לסושו: מאורו סטו (67, עצמי)

לוריין - קון 1:1
ללוריין: ראפיק סעיפי (35). לקון: אנטוני דרואן (84)

ניס - לה מאן 2:2
לניס: אמרס פאה (2), לוק רמי (29). ללה מאן: דויד הלבויק (49, עצמי), רולאן למה (86)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully