וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים חוברה לה

הקבוצה מהבירה רשמה ניצחון 61:87 במשחקה הראשון בבלגיה, על לובן המקומית. עומאר סניד הוביל את הקלעים עם 16 נקודות, יובל נעימי עם 15

הפועל ירושלים רשמה הערב (שבת) את ניצחונה הראשון העונה, 61:87, במשחק אימון מול לובן הבלגית במסגרת מחנה אימונים של הקבוצה בבלגיה. ירושלים הובילה לאורך כל המשחק ושלטה בקצב המשחק כמו גם בריבאונד.

ירושלים פתחה בחמישייה עם שרון ששון, עומאר סניד, טרוויס ווטסון, יובל נעימי וטימי באוורס ועלתה ליתרון 9:11 אחרי חמש דקות. היא, כאמור, לא איבדה את היתרון לאורך כל המשחק. במחצית הובילו האדומים מהבירה 29:41. היא המשיכה את הריצה שלה גם במחצית השנייה וחמש דקות ברבע השלישי כבר עלתה ל-19 הפרש - 54:35. גודס ניצל את הרבע האחרון כדי לאפשר לשחקנים קצת מנוחה, ובן לזר וג'ורדן פליגל קיבלו חמש דקות כל אחד.

קלעו להפועל ירושלים: עומאר סניד 16 נקודות ו-10 ריבאונדים, יובל נעימי 15 נקודות, טרוויס ווטסון 13 נקודות ושמונה ריבאונדים, ראשון קלארק 13, שרון ששון 12 נקודות, אדם הלסקה שבע נקודות, ארז מרקוביץ' שש נקודות, טימי באוורס ארבע נקודות.

מאמן הקבוצה, גיא גודס, הצביע על השינוי מאז משחק האימון האחרון של הקבוצה: "קודם כל היו לנו מספר ימים של אימונים וזה משפיע בצורה משמעותית. בנוסף הייתה לנו את הנוכחות של ווטסון בצבע ולמרות שהוא עדיין לא מכיר את התרגילים הוא תרם מאוד. באופן כללי היה שדרוג של כל השחקנים, הטעויות שעשינו בשני המשחקים הראשונים יישמנו אותן, עצרנו את לובן על 61 נקודות.

"בראשון יש משחק אימון נגד קבוצה מאוד חזקה, אוסטנד, עם שחקנים טובים יהיה יותר קשה, אבל הכיוון הוא טוב אנשים עובדים באימונים משפרים ומשתפרים", הוסיף גודס. כשנשאל לגבי שחקן זה או אחר שבלט אמר: "מה שבלט היום זו הקבוצה, עשינו עבודה טובה כקבוצה חלוקת הנקודות הייתה מצויינת הרבה שחקנים מעל 10 נקודות וזה מראה על משהו קבוצתי. עבדנו על סוגי הגנה שונים לחץ משחק אימון טוב משחק חוץ וזה תרגול טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully