וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייויס: ארה"ב צימקה ל-2:1 מול ספרד

פיש ומייק בריאן ניצחו את לופז וורדאסקו 2:3 במערכות והשאירו לאמריקאים סיכוי בחצי הגמר. גם הרוסים צימקו ל-2:1 אחרי ניצחון בזוגות

מארדי פיש ומייק בריאן ניצחו הערב (שבת) 6:4, 4:6, 3:6, 6:4, 4:6 את פליסיאנו לופז ופרננדו ורדאסקו וצימקו ל-2:1 את המפגש בין ארצות הברית לספרד בחצי גמר גביע דייויס. כזכור, אתמול גבר רפאל נדאל על סם קווירי ומאוחר יותר איכזב אנדי רודיק, כשהפסיד לדויד פרר וספרד עלתה ל-0:2. היום הותיר הצמד האמריקאי סיכוי לנבחרתו, למרות שקשה לראות את נדאל מפסיד מחר במדריד.

בחצי הגמר השני נכנעו גיז'רמו קניאס ודויד נלבנדיאן הארגטינאים לצמד הרוסי, איגור קוניטסין ודמיטרי טורוסונוב במשחק שנמתח על פני חמש מערכות. הרוסים ניצחו בשתי המערכות הראשונות בקלות 2:6, 1:6, אך מכאן הגיעה הדעיכה כשהם הפסידו 7:6 ו-6:3.

נלבנדיאן וקניאס כבר הוליכו 4:5 במערכה המכרעת אך איבדו את היתרון והפסידו 8:6 כשהמצב בהתמודדות הוא 1:2 לארגנטינה. מחר ינסה נלבנדיאן להעניק את הכרטיס לגמר לנבחרת שלו במשחק מול דוידנקו. אם הוא לא יצליח המטלה תיפול על הכתפיים של חואן דל פוטרו שיפגוש במשחק החמישי את איגור אנדרייב.

בפלייאוף העלייה לבית העליון, השלימה היום שוויץ ניצחון על בלגיה אחרי שהאלופים האולימפיים, רוג'ר פדרר וסטניסלאס ואווינקה, ניצחו את אוליבייה רוחוס וקסבייר מאליס 6:4, 6:7, 3:6, 3:6. שוויץ מוליכה 0:3 ולמעשה ניצחה בהתמודדות.

גם סרביה עלתה שלב אחרי שעלתה היום ל-0:3 על סלובקיה. ינקו טיפסרביץ' ונובאק דג'וקוביץ' עשו את העבודה אתמול והיום גברו ויקטור טרויצקי וננאד זימוניץ' 6:7, 4:6, 7:6, 6:7 על מיכאל מרטינאק ופיליפ פולאסק.

יתר משחקי הפלייאוף: בריטניה - אוסטריה 2:1, קרואטיה - ברזיל 1:2, הולנד - קוריאה 1:2, רומניה - הודו 1:2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully