וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי תהליך החלמה של חצי שנה, פקץ' שב לנצח

"חזרתי, זאת הרגשה נדירה, היו אנשים שחשבו ששכחתי לנצח", אמר הרוכב הבינלאומי, שהתאושש מניתוח להוצאת גידול שפיר מירכו וניצח בשוהם

רוכב האופניים דרור פקץ', מקבוצת "סובארו- גרי פישר", ניצח בתחרות האחרונה שנערכה היום (שבת) בסבב גביע המדינה באופני הרים בשוהם. פקץ', הרוכב הבינלאומי הבכיר של ישראל לשעבר (דירוג שיא 53 בעולם), חוזר לעצמו לאחר החלמה מניתוח להוצאות גידול שפיר מירכו לפני שישה חודשים.

לאחר ההחלמה הארוכה, המזל הרע לא עזב את האחרון והוא סבל מסדק בצלעות באליפות הארץ במרתון אופני הרים. בחודש יוני החליט להתרכז במרוצי כביש, בעקבות הפציעה, אך התפנית הגיעה בחודש יולי כאשר החל לשתף פעולה עם המאמן הצרפתי, בנואה נאב, הנחשב לאחד מהמאנים הטובים בעולם.

במרוץ ההכנה לאליפות ישראל סיים פקץ', במקום השני והראה שהכושר חוזר אליו. היום, כאמור, הצליח פקץ' לנצח בקרב צמוד את עודד דנון, שהוביל במרבית המרוץ וניהל קרב כתף עם כתף עם פקץ'. במסלול המהיר שבחרו המתחרים, קשה היה להשיג הכרעה והפערים בין הרוכבים היו קטנים. במקום השלישי סיים אליעד דניאל ובין הנשים ניצחה, כרגיל, אלופת ישראל ענבר רונן.

"זה היה מרוץ טקטי מאוד ועודד היה עדיף בעליות, בכלל, הוא רוכב מדהים אבל אני חושב שהיום הרעב והרצון גברו על היכולת", אמר פקץ' בסיום והוסיף: "עד אליפות הארץ יש עוד ארבעה שבועות וחסרים לי עדיין המון דברים כדי לנצח, אבל אני עובד על זה. כשחציתי את הקו אמרתי לעצמי, 'זהו, חזרת!'. זאת הרגשה נדירה, לא בגלל היכולת אלא בגלל שהיו הרבה אנשים שחשבו ששכחתי לנצח, אבל זה דבר שלא שוכחים לעולם, לא יכולתי לעצור את הדמעות, זאת הרגשה נדירה אחרי עונה מתסכלת".

המרוץ הופק בארגון מחלקת הספורט של שוהם ובחסות איגוד האופניים ולזכרו של יצחק רבין. זאת השנה העשירית ברציפות בה נערך המרוץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully