וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה-בני יהודה: להיצמד לפסגה, לברוח מהתחתית

הירוקים רוצים להיצמד לנתניה, הזהובים ניצחון. ראנספורד יטוס לגאנה, יחזור בסוף החודש. פנטאני וקינן יעברו מבחן כשירות לקראת המשחק

החלוץ הגנאי אוסיי ראנספורד, שנבחן במכבי חיפה, ייצא הערב (שבת) לגאנה על מנת להשתתף במשחקי הנבחרת עד גיל 20. ראנספורד ישוב ארצה ב-30 בספטמבר, לאחר סגירת מועד ההעברות, ובחיפה יעשו מאמצים על מנת להחתימו עד מועד זה. אם לא, החלוץ ימשיך להתאמן ואם הצדדים יגיעו להסכם, הוא יצטרף באופן רשמי במועד ההעברות בחודש ינואר.

החלוץ ת'מבינקוסי פנטאני והבלם דקל קינן יעברו ביום ראשון מבחן כשירות לפני המשחק מול בני יהודה (קרית אליעזר, 20:50, שידור ישיר בערוץ 10), ורק אז ייקבע האם יוכלו לשחק. אם קינן לא יעבור את מבחן הכשירות, שי מימון יפתח בהרכב במקומו. בחיפה מצפים להגעתם של עשרת אלפים צופים לפחות למשחק המסקרן.

אייל גולסה שהיה בסגל קבוצת הנוער במשחק הניצחון 0:2 על מכבי תל אביב, זומן גם לסגל הקבוצה הבוגרת למשחק מול בני יהודה. נשיא מכבי חיפה, יעקב שחר, כינס את שחקני קבוצת הנוער לאחר הניצחון, שפירושו חזרה לראש הפסגה לאחר 56 מחזורים. שחר אמר לשחקנים: "אני גאה בכם, הבאתם הרבה כבוד".

המאמן אלישע לוי אמור לפתוח בהרכבה החזק ביותר של הקבוצה, שיכלול בחוליית הקישור את ליאור רפאלוב, בירם כיאל, ג'ון קולמה, גוסטבו בוקולי ויניב קטן. רוני גפני, שחזור מהשעייה אחרי צהובים, ייכלל בסגל. הדרום אפריקאי פיטר מסיללה יפתח כמגן שמאלי.

הרכב משוער: ניר דוידוביץ', אלון חרזי, דקל קינן (שי מימון), ליאוניד קרופניק, פיטר מסיללה, ליאור רפאלוב, בירם כיאל, ג'ון קולמה, גוסטבו בוקולי, יניב קטן, ת'מבינקוסי פנטאני (שלומי ארבייטמן).

הגיע הזמן להתחיל לצבור נקודות

בני יהודה מגיעה למשחק החוץ מול מכבי חיפה אחרי שני משחקים בהם ספגה שערים אכזריים בתוספת הזמן של המשחק. הקבוצה צברה רק נקודה אחת משש והשחקניו של גיא לוזון ינסו להפתיע ולנצח את הירוקים שנמצאים בכושר טוב. סגל כמעט מלא יעמוד לרשותו של לוזון, כאשר היחיד שייעדר הוא החלוץ אלירן עטר, שמתאושש מניתוח בכף רגלו וצפוי לחזור לאימונים בתוך כעשרה ימים.

חוזהו של הקשר מהראן ראדי, שהגיע ממכבי הרצליה וחתם בקבוצה בשבוע שעבר, צפוי לעבור ביום ראשון בבקרה. ראדי יפתח את המשחק על הספסל.

הבלם הצעיר דין מורי ימשיך לקבל אשראי ממאמנו ויפתח לצידו של מילאן מרטינוביץ' במרכז ההגנה. אלי אברבנל יפתח בעמדת המגן הימני במקומו של איציק עזוז שהיה חולה במהלך השבוע ופיספס מספר אימונים. חוליית הקישור שתפתח תהיה זהה לזו שפתחה במשחק הקודם, לירוי צעירי והרוויה קובצ'ביץ' יתופקדו בקישור האחורי כאשר תמיר כחלון, אסי בלדוט ותומר חמד ייתמכו במשה ביטון שיפתח כחלוץ בודד בחוד. גם הפעם יפתחו שני שחקני החיזוק הזרים, הבלם הקולומביאני איבן גארידו והקשר הארגנטינאי פדרו גלבאן על הספסל.

הרכב משוער: דלה איינוגבה, אלי אברבנל, מילאן מרטינוביץ', דין מורי, עוז ראלי, הרוויה קובצ'ביץ', לירוי צעירי, תמיר כחלון, אסי בלדוט, תומר חמד, משה ביטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully