וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רן בן שמעון: "זו לא מכבי תל אביב שרוצים לראות"

21.9.2008 / 10:05

מאמן הצהובים מאוכזב מה-0:0 נגד מכבי פ"ת, והוסיף: "הקוון לקח לנו גול חוקי, אבל אף מילה על השופטים". קמנאן שוב היה מעורב בתקרית אלימה

יותם רונן

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

מכבי תל אביב חזרה לבלומפילד, אחרי התיקו 0:0 בטדי מול בית"ר ירושלים, וחיפשה להשיג עוד ניצחון, אלא שמולה התייצבה מכבי פתח תקווה, יריבה טקטית עיקשת שעמדה נכון על המגרש, חילצה נקודה ב-0:0, ולא הייתה רחוקה גם מלנצח.

החלוץ יאניק קמנאן היה מעורב בתקרית אלימה בשבת שעברה, זאת לאחר שרכבו של אדם אחר התנגש ברכבו של השחקן ועל פי העדויות, התפתחה בין השניים תגרה. אחרי העימות הגיש האדם המבוגר תלונה על תקיפה נגד קמנאן. החלוץ זומן לחקירה ביום ראשון שעבר, בבוקר המשחק מול בית"ר ירושלים בטדי ובשלב זה החקירה עדיין לא הסתיימה. ממכבי תל אביב נמסר: ""העניין נמצא בבירור המשטרה וכאשר זה יסתיים, נחליט מה לעשות".

בשלב זה לא ברור מה תהיה תגובת ההנהלה, ויש לזכור שבמהלך פגרת הקיץ היה מעורב קמנאן בתקרית אלימה נוספת, לאחר שהתקוטט עם אדם במועדון בהרצליה. לא מן הנמנע שהצרפתי יספוג הפעם קנס כבד על התנהגותו.

המגן יובל שפונגין אושפז בשבת לאחר המשחק, במחלקה הכירורגית של בית החולים "מאיר" בכפר סבא, לאחר שחש בכאבים במקום בו עבר ניתוח תוספתן בשבוע שעבר. בשלב זה לא ברור מתי יחזור המגן לאימוני הקבוצה. קיימת סבירות גבוהה שייאלץ להחמיץ את משחקה של הנבחרת הצעירה מול איטליה.

קמנאן: "זו לא מכבי קמנאן תל אביב"

"היו הרבה דברים טובים, השחקנים נתנו מעצמם כל מה שיש להם", אמר רן בן שמעון, מאמן מכבי תל אביב, "כמובן שזו עדיין לא מכבי תל אביב שאנחנו רוצים לראות. אין לי ספק שרואים דרך והתקדמות, יש הרבה דברים טובים בקבוצה. קוון לקח לנו גול חוקי, אבל אף מילה על השופטים". בהקשר לכך שלח בן שמעון עקיצה לאנשי המשרוקית: "אני יודע שנצטרך להבקיע בכל משחק שני שערים כדי לנצח".

"השחקנים לא כבויים, הם נותנים את מה שהקבוצה צריכה, גם רודי חדד וגם יוסי שבחון יהיו טובים יותר", הוסיף בן שמעון. "הם משתדלים, אני רואה אותם ויכולת טובה תבוא בהמשך. בטדי לא היינו מספיק טובים, היום היינו יותר חכמים בהנעת הכדור. חשוב שהקהל יראה שערים". על יאניק קמנאן, שנכנס כמחליף, אמר רן בן שמעון: "הוא עלה טוב ובריא, ולכן הוא גם שיחק. כל הכבוד לו, הוא מקצוען".

"יש מאמן והוא זה שקובע מי משחק וכמה זמן", אמר יאניק קמנאן, על מעמדו בקבוצה. "אני מכבד כל החלטה שלו. זו לא מכבי קמנאן תל אביב, אלא מכבי תל אביב. אני חלק מקבוצה, גם כשנכנסתי השינוי לטובה לא קרה רק בגללי, אלא בגלל כל הקבוצה. כל שחקן צריך לדעת שבכל הזדמנות שהוא מקבל הוא צריך לתת את כל כולו בשביל הקבוצה".

בהנהלת המועדון זועמים על העובדה ששבוע שני ברציפות פוסלים הקוונים שער חוקי במאה אחוז לטובת הקבוצה. ראשי המועדון התלוננו גם על הצהוב השני שנשלף לאורי שטרית. "לא יכול להיות שיוציאו צהוב שני על התחזות על מהלך שהיה ספק פנדל. ראו בבירור ששטרית הוכשל על ידי שחקן ההגנה ואין מצב שהוא התחזה ומגיע לו צהוב שני", כך אמר גורם בכיר בהנהלת המועדון. בכל מקרה, שטרית יוכל לרצות את עונש ההרחקה במשחק גביע הטוטו באמצע השבוע.

החלוץ הגנאי דיוויד אנאס, 23, שכבש בעונה שעברה 14 שערים ב-19 משחקים בליגה הגנאית, הגיע למספר ימי התרשמות וייבחן בקבוצה בימים הקרובים. אם ירשים הוא צפוי להירכש כהשקעה לטווח ארוך.

עזורי: "הקבוצה משחקת בסדר גמור"

גיא עזורי, מאמן מכבי פתח תקווה: "ידענו שמכבי תל אביב בבית שלה תפעיל לחץ אבל גם לנו היו הזדמנויות בשתי הדקות האחרונות. אנחנו לא חזירים, אנחנו לא באים עם רגשי נחיתות לאף מקום. זה המסר שעבר לשחקנים ואני שמח שהם ביצעו את זה. מכבי תל אביב זו לא קבוצה ש-90 דקות תשחק באותה צורה. ברור שבכל רגע נתון כל אחד מהשחקנים שלה יכולים לגמור את המשחק, וזה טבעי שהם ילחצו. גם כשהם היו יותר טובים, הגענו לשני מצבים כדי לגמור את המשחק.

"אנחנו נשתפר וניראה עוד יותר טוב בעתיד. בחיים הדינמיקה היא כל כך שונה כך שמה שאנחנו עושים זה בנייה של משהו יפה פה, וגם לשחק כדורגל טוב. הקבוצה משחקת בסדר גמור ואנחנו נשחק טוב יותר", הוסיף עזורי.

עדכון אחרון: 21.9.08, 10:05

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully