וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורגן קלינס-מי?

באיירן מינכן רשמה הפסד ראשון העונה, 5:2 משפיל דווקא בבית במפגש היוקרתי מול ורדר ברמן. 90 דקות לאלברמן בהפסד גלדבאך 1:0 להרטה

הרבה מלל נשפך לקראת קרב הצמרת המבטיח בין האלופה באיירן מינכן לסגניתה ורדר ברמן, אבל לתוצאה כזו אף אחד לא יכל לצפות. תומאס שאף וחניכיו לא התרגשו מהאווירה באליאנץ ארינה ורשמו 2:5 מדהים על חשבון יורגן קלינסמן ופ.צ. הוליווד שלו. ההגנה של האלופה נראתה רע לעיני הקהל הביתי, ונדמה כי מיכאל רנסינג מתקשה לרשת את מקומו של אוליבר קאן. משחקו המהוסס של רנסינג הקרין על כל הקבוצה, והתוצאות בהתאם.

ורדר ברמן, שספגה לא מעט ביקורות, גם מבית, אחרי תוצאת התיקו המאופסת מול אנורתוזיס פמגוסטה במחזור הפתיחה של ליגת האלופות, התפוצצה בגדול דווקא מול היריבה הגדולה והמחישה עד כמה קטלני הפוטנציאל ההתקפי שלה.

גל אלברמן שיחק 90 דקות בהפסדה הרביעי העונה של בורוסיה מנשנגלאדבך, 1:0 בבית מול הרטה ברלין. רוברטו קולאוטי כלל לא נכלל בסגל של העולה החדשה, שלא עוברת חיים קלים עם חזרתה לבונדסליגה. שאלקה, עם 0:1 על פרנקפורט, עולה למקום הראשון והיא עדיין ללא הפסד העונה. לברקוזן גברה בצורה קלילה 0:4 על האנובר בזכות שלושער של פטריק הלמס.

משחקי המחזור יושלמו מחר (ראשון), כשהמוליכה ערב המחזור, המבורג, תתארח בוולפסבורג אצל הזאבים שמושכים רצף של תשעה משחקים ללא הפסד עוד מהעונה שעברה. הפיקנטריה במשחק נעוצה בעובדה שפליקס מגאת', מאמן וולפסבורג, יתמודד מול הקבוצה בה עשה את ימיו הגדולים כשחקן. עוד בראשון: שטוטגארט תארח את קרלסרוהה ודורטמונד תצא להופנהיים.

באיירן מינכן - ורדר ברמן 5:2

האלופה וסגניתה נפגשו למשחק המרכזי של המחזור, משחק שמבטיח רבות ובדרך כלל מקיים. בדיוק כמו הפעם. באיירן, שעלתה ללא מירוסלב קלוסה הפצוע, לא ממש אוהבת את המשחקים מול הירוקים, מולם הפסידו 25 פעמים בעבר - יותר מלכל קבוצה אחרת בבונדסליגה. היום (שבת) באליאנץ ארינה במינכן, הבינו כולם מדוע הבווארים חוששים מהקבוצה המלהיבה של תומאס שאף. מעניין מה עובר עכשיו בראשו של פרנץ בקנבאואר, שדיבר בשבחו של יורגן קלינסמן לקראת המשחק. "אנחנו ברי מזל שהוא הסכים לעזוב את אמריקה כדי לעזור לנו בבאיירן", אמר הקייזר, "השינויים שלו מאוד מרשימים".

החגיגה של האורחים החלה בדקה ה-30, אז מרקוס רוזנברג השבדי הכניע את מיכאל רנסינג לראשונה במשחק. הבלם נאלדו (45) הוריד את ברמן ליתרון מפתיע של 0:2 במחצית, בשער שכולו מומנטום. במחצית השנייה נמשך ניצול המצבים הנפלא של הירוקים, כאשר שני שחקני הרכש, מסוט אוזיל (54) וקלאודיו פיזארו (59) שהעדיף לא לחגוג מול קבוצתו לשעבר, הסתדרו מצוין מול ההגנה הכושלת של באיירן והכפילו את התוצאה. רנסינג, שמתקשה להיכנס לנעליו הגדולות של אוליבר קאן בשער האלופה, סידר לרוזנברג את השני שלו במשחק והחמישי של ברמן בדקה ה-67. הבווארים, בניסיון "טו סמולר דה השפלה", השיגו שני שערים מצמקים מרגלי המחליף טים בורובסקי (71 ו-85), שכבש גם הוא מול האקסית. 2:5 בסיום לברמן, שמנחילה הפסד ראשון העונה לבאיירן וחולפת על פניה בטבלה בזכות הפרש שערים.

בורוסיה מנשנגלאדבך - הרטה ברלין 1:0

גל אלברמן פתח והשלים 90 דקות מלאות בהרכב של מנשנגלאדבך בניסיונה להשיג ניצחון ליגה שני העונה מול הרטה ברלין, בעוד רוברטו קולאוטי כלל לא נכלל בסגל. הקבוצה של חוס לוקאיי שוב כשלה מול הקהל הביתי ונכנעה לשער חוץ של הסרבי גויקו קאצ'אר בדקה ה-11. זהו הפסד רביעי של גלאדבך העונה ונראה שסגל הקבוצה זקוק לריענון רציני על מנת להילחם על המקום בליגה הראשונה.

שאלקה - פרנקפורט 0:1

הכחולים של פרד רוטן ניצלו את גביע אופ"א, שם ניצחו את אומוניה ניקוסיה 1:4 בקפריסין, כדי להתאושש מטראומת הקאמבק של דורטמונד בדרבי בשבוע שעבר והמשיכו את התנופה גם מול פרנקופרט, כשניצחו 0:1 ועלו למקום הראשון. ג'פרסון פרפאן, חלוץ הרכש הפרואני שהגיע בפגרה מאיינדהובן, סידר למארחת את שער הניצחון בדקה ה-41, כשגרם לשער עצמי של מגן פרנקפורט, פטריק אוקס, חמש דקות אחרי שפרנקפורט איבדה את כריס הברזילאי בכרטיס אדום.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

לברקוזן - האנובר 0:4

במשחק שפתח את המחזור, לא התקשתה אתמול (שישי) לברקוזן מול האנובר החלשה. חניכיו של ברונו לבאדייה, שאיבדו יתרון של שני שערים מול המבורג במחזור הקודם, פתחו מצוין ועלו ליתרון בדקה ה-5 משער של הקפטן סיימון רולפס. מכאן ואילך היה זה יומו של פטריק הלמס. חלוץ הרכש שהגיע מקלן בפגרה, כבש שלושער (19, 59 ו-66) לרשתו של שוער הנבחרת רוברט אנקה וירד לספסל כבר בדקה ה-68 לקול תשואות הקהל.

במשחקים נוספים:

ארמיניה בילפלד - פ.צ. קלן 0:2.
לארמניה: יונאס קאמפר (74), ארתור וישניארק (79).

אנרגי קוטבוס - בוכום 1:1
לקוטבוס: דני סורנסן (13). לבוכום: אנטר יאהיה (48).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully