וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים ניצחה 2:4 את הכח עמידר רמת גן

באמצע השבוע ארקדי גאידמק שאל למה, ובלם בית”ר ירושלים ענה לו עם שער שוויון שקדם למהפך גדול של האלופה ו-2:4 על הכח עמידר רמת גן. צמד ובישול לברק יצחקי

משחק הפכפך הוא משחק הכדורגל. במהלך השבוע היה שמעון גרשון האויב הגדול ביותר של אוהדי בית"ר ובעל הבית של המועדון. הערב (שבת) הוא עלה לכדור קרן ונגח שער שוויון, חמש דקות לפני שמשה אוחיון העניק לראובן עטר ניצחון בכורה, 2:4 על הכח עמידר רמת גן. ואוי לכזה ניצחון.

גם העולה החדשה למדה על בשרה כמה הכדורגל הוא הפכפך. היא הובילה פעמיים, לא נפלה מהאלופה אבל ירדה מפסידה. דודו דהאן, בהופעת בכורה על הקווים, העמיד קבוצה לוחמת, טקטית, בלי הרבה כלים אבל עם הרבה לב ונשמה ואחד, מייקל טוקורה, שהפגין משחק מצוין ונראה שהולך להיות אחד הזרים הטובים העונה בליגת העל. בכל זאת, הכח נראית כמו קבוצה שתיאבק נגד הירידה עד לסיום העונה.

בית"ר ירושלים הייתה רחוקה מלהרשים. אמנם בדקות מסוימות היא הציגה מהלכי כדורגל שהזכירו לנו את כוחה וחוזקה. הנעת כדור מהירה ופעולות אישיות מצוינות של ברוכיאן, אלברז, תמוז ובעיקר, ברק יצחקי, שכבש צמד ובישל והיה פעיל מאוד.

שאפו רציני מגיע גם לראובן עטר. המתולתל הוכיח שבטדי אין פרות קדושות. עידן טל לא פתח בהרכב, וגם דרק בואטנג, אחד שלא מכיר את הספסל, פינה את מקומו לאחר משחק לא טוב ופציעה קלה. המחליפים שלו, בן שושן ואוחיון הפכו את הקערה במחצית השנייה וסידרו לו את הניצחון. ביום כזה, אפילו טעות איומה של קאלה, ששוב תפס אוויר בדרך לשער הראשון, נשכחה לו.

הטעות של קאלה סידרה שער קליל לעומר רפס בדקה התשיעית. יצחקי איזן בדקה ה-21 לאחר התקפה משולבת יפהפה של הבית"רים. בדקה ה-36 כבש ברק בדש מהנקודה הלבנה. פנדל שלישי העונה שמקבלת הכח. המחצית השנייה הייתה כולה של בית"ר. גרשון איזן בנגיחה (64), אוחיון כבש בכדור חופשי (69) ויצחקי חתם בתוספת הזמן, 2:4.

מהלך המשחק

דקה 9: גול! גל לוי הגביה משמאל, קאלה יצא ותפס אוויר, ורפס גלגל מקרוב לרשת. 0:1 הכח.

דקה 21: גול! ברוכיאן העביר ימינה לאלברז, שהמשיך בנגיעה למרכז הרחבה, יצחקי השלים מול באדג'י, 1:1. שער ראשון העונה לבית"ר ירושלים.

דקה 24: בדש התרומם לכדור חופשי ונגח לחוץ. השופט משיח לא הבחין שגרשון תופס בחולצתו של חלוץ הכח.

דקה 28: זיו הגיע לעמדה נפלאה בתוך תיבת החמש, אך התמהמה עם המסירה ורפס גלש והרחיק את הכדור.

דקה 34: פעולה מצוינת של טוקורה שפרץ לרחבה והשאיר לרפס, בנאדו שם רגל והרחיק לקרן.

דקה 36: גול! משיח שרק לפנדל מפוקפק לאחר ערבוביה ברחבה. השופט טען שזנדברג תפס ברחבה את טוקורה. בדש בעט שטוח וחזק, לרשת. 1:2 הכח.

דקה 63: בנגיעה הראשונה של בכדור, יצר בן שושן מהומה ברחבה, אך הגנת הכח הרחיקה לקרן.

דקה 64: גול! כדור הקרן הגיע לברק יצחקי שהכניס עוד כדור לרחבה, גרשון התרומם ונגח מקרוב פנימה, 2:2.

דקה 69: גול! המחליפים של עטר סידרו לו שער יתרון. בן שושן הוכשל 18 מטרים אלכסונית מהשער, אוחיון סובב כדור נפלא לפינה של באדג'י. 2:3 בית"ר.

דקה 74: תמוז פרץ מצוין לרחבה של הכח ובעט, אך באדג'י הציל.

דקה 89: יצחקי פרץ לרחבה, הוציא כדור רוחב ואביב חדד גלש ומנע שער בטוח.

דקה 90: גול! אוחיון הגביה משמאל, הגנת הכח הרחיקה לא טוב ויצחקי בעט חזק לפינה של באדג'י. 2:4.

הרכב הכח עמידר רמת גן: רוברט באדג'י, חיים פונטרמולי, אביב חדד, ישראל ראש (איב ג'ידה, 72), בני חדד, קאן ג'אמה, עידן וייצמן, גל לוי (אמיר אבו ערער, 84), מייקל טוקורה, עומר רפס (שרון גורמזנו, 84), ברק בדש

הרכב בית"ר ירושלים: טברטקו קאלה, יואב זיו (דוד אמסלם, 46), אריק בנאדו, שמעון גרשון, כריסטיאן אלברז, דרק בואטנג (משה אוחיון, 66), דאריו פרננדס, אבירם ברוכיאן, מיכאל זנדברג (עמית בן שושן, 61), ברק יצחקי, טוטו תמוז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully