וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה ניצחה את בני סכנין 0:1

נתניה חזרה לשנה שעברה והציגה משחק משמים ושער אחד שביסס אותה בצמרת, אחרי 0:1 על סכנין. ג'ורג' בה כבש שער בכורה (64)

ללא היתרון הבולט שלה, איצטדיון דוחא, שעדיין לא אושר למשחק, הגיעה בני סכנין למפגש מול מכבי נתניה במטרה למצוא שער זכות ראשון ואולי גם ניצחון בכורה בליגה תחת הדרכתו של פרדי דוד, אך סיימה אותו עם הפסד 1:0 במשחק חלש. סכנין האנמית לא יכלה לנתניה הממושמעת ונטולת היצירתיות, שגם אצל לותר מתיאוס מזכירה מאוד את העונה שעברה, כשעל הקווים עוד עמד ראובן עטר.

שתי הקבוצות התעסקו במהלך השבוע בניסיונות חיזוק להתקפה, כשסכנין צירפה את הליטאי רוברטאס פוסקוס ואת אובודו אוקוצ'ה, שהגיע מיריבתה הנתנייתית. שני שחקני הרכש עדיין לא קיבלו את האישור לשחק, והתצוגה החלשה הערב (שבת) רק המחישה עד כמה סכנין משוועת לחיזוק, במיוחד בחלק הקדמי. שלושה מחזורים חלפו וסכנין עדיין לא איפשרה לאוהדיה לחגוג שער ראשון לעונת 2008/09. שלא לדבר על ניצחון.

מנגד, הקבוצה מעיר היהלומים קיבלה בשמחה את התושב החוזר ג'ורג' בה, שבמשחקו הראשון, ולמרות כושר גופני לקוי, היה במקום כדי לסדר שלוש נקודות חשובות למתיאוס. בה כבש בדקה ה-64 את שער הניצחון לנתנייתים, אחרי כדור רוחב של המגן השמאלי דדי בן דיין, שהיה מהטובים במשחק יחד עם חברו לנבחרת, קלמי סבן, שעלה על הגל מאז שער הניצחון במדים הלאומיים מול מולדובה. למרות הניצחון, למתיאוס יש עוד הרבה עבודה כדי להפוך את נתניה לאיום ממשי על בית"ר ירושלים, והדיבורים על חיזוק מובנים בהחלט.

מהלך המשחק

דקה 4: ג'ורג' בה קיבל כדור רוחב מקלמי סבן ומול שער ריק גילגל חלש לידיו של מאיר כהן.

דקה 13: כדור ארוך של שטראובר הגיע לשכטר, שניצל טעות בהגנת סכנין אך נתקל במאיר כהן.

דקה 28: פריצה יפה של דדי בן דיין בצד שמאל, הסתיימה בבעיטה של המגן שנעצרה אצל שוער סכנין.

דקה 48: איתי שכטר נשאר לבד מול מאיר כהן, אבל בעט חלש לידיו של השוער.

דקה 52: כדור חופשי של סכנין נחת על ראשו של ביוואן פרנסמן, שכמעט כבש לשערו הוא.

דקה 57: ניסיון הגבהה של שלו מנשה עשה את דרכו אל השער, אבל כהן היה מספיק עירני כדי להדוף לקרן.

דקה 64: גול! דדי בן דיין קיבל כדור לבד ברחבה, ובמסירת רוחב קצרה השאיר את ג'ורג' בה מול שער חשוף לכבוש את הראשון שלו בבכורה המחודשת בנתניה. 0:1 לנתניה.

דקה 82: יא יא פטי ביצע עבירה מאחור על איתי שכטר והורחק בצהוב שני על ידי השופט חיים יעקב.

דקה 85: כדור חופשי מסובב של אלמוג כהן נקלט בקלות בידיו של מאיר כהן.

הרכב בני סכנין: מאיר כהן, עלי עותמאן, עלא אבו סאלח, יא יא פטי, איתן עזריה (מהראן אבו ריא, 58), מזואה אנסומבו, יניב לוזון (מוסא שעבאן, 72), חאלד חלאיילה (קוואקו אסיין, 68), חאמד גנאים, אושרי גיטא, דרקו דרייניץ'.

הרכב מכבי נתניה: לירן שטראובר, קלמי סבן, זאב חיימוביץ', לואיס מרין, דדי בן דיין, רביד גזל, ביוואן פרנסמן, אלמוג כהן, שלו מנשה (טל מעבי, 89), איתי שכטר, ג'ורג' בה (דלה ימפולסקי, 90).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully