וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייויס: ישראל גברה על פרו במשחק הזוגות ועלתה ל-1:2 במפגש

הראל לוי ואנדי רם הביסו בקלות את צמד המחליפים הפרואנים במשחק הזוגות והעלו את ישראל ל-1:2 במפגש הדייויס לקראת ההכרעה ביום א'

בשנים האחרונות התרגלה נבחרת הדייויס של ישראל לבנות על משחק הזוגות כבאנקר של כל מפגש בזכות אנדי רם ויוני ארליך. היום (שבת) נעדר ארליך הפצוע מיום המשחקים השני מול פרו ברמת השרון, אבל גם ללא החצי השני בצמד הוותיק הצליחה הנבחרת לעשות את העבודה עם ניצחון חלק 1:6, 1:6, 2:6 ולעלות ליתרון 1:2 במפגש כולו, כשמחר תספיק לנו נקודה אחת משני משחקי היחידים כדי לחזור לבית העליון גם בשנה הבאה.

הקפטן הפרואני בחר לתת מנוחה לשני הכוכבים המנוסים שלו, לואיס הורנה ואיבן מירנדה, כדי לתת להם להגיע רעננים למחר, ושלח למשימה את שני המחליפים שלו: מתיאס סילבה בן ה-24 (מדורג 873) ומאוריציו אצ'זו בן ה-19 (מדורג 739). השניים הללו כלל לא התיימרו לתת פייט לצמד הישראלי והרימו ידיים מהר מאוד. המערכה הראשונה הסתיימה ב-1:6 קליל, שהבהיר את יחסי הכוחות באופן גורף, ואחרי שגם המערכה השניה נגמרה ב-1:6 לישראל היה ברור ששאר המשחק הוא לפרוטוקול בלבד.

מחר תגיע ההתמודדות לרגע ההכרעה, כשדודי סלע יפגוש את לואיס הורנה למפגש בין שני המחבטים המובילים של שתי המדינות (13:30, ערוץ הספורט). במידה וסלע לא יצליח לסגור את הסיפור, תיפול האחריות על כתפיו של לוי, שיפגוש במשחק החמישי את מירנדה לקרב על כל הקופה.

מהלך המשחק

הצמד הישראלי פתח את המשחק עם הרבה ביטחון, ומשחקון ההגשות הראשון של אנדי רם הסתיים ב-0:1 חלק ללא תקלות לישראל. במשחקון הבא ניכרה ההתרגשות על סילבה הלא מנוסה, ובחורינו המצוינים שברו את ההגשות שלו בקלות על האפס. לאחר מכן עלו רם ולוי ל-0:3, לפני שהפרואנים התעשתו במשחקון הרביעי, הצילו שתי נקודות שבירה ועלו על הלוח. הישראלים לא התרשמו ומנעו כל ניסיון קאמבק מצד האורחים עם שלושה משחקונים די קלילים שסגרו את המערכה על 1:6 מוחץ.

במערכה השניה הפרואנים לא גילו שום שיפור משמעותי, והמקומיים מיהרו לעלות ליתרון 0:1 עם שבירה זריזה. משחקון בזק בהגשתו של רם הריץ את ישראל ל-0:2, לפני שהאורחים התכבדו בעוד משחקון נדיר וצימקו ל-1:2. אבל בדיוק כמו במערכה הראשונה, הם לא הצליחו להגיע ליותר מזה, ורם ולוי המשיכו לצבור ביטחון ושייטו ל-1:6 במערכה.

המערכה השלישית התנהלה בדיוק באותו אופן, כשישראל טסה ל-0:3 קליל. סילבה ואצ'זו ניסו להילחם וצימקו ל-2:4, אבל הקהל כבר החל בחגיגות והנחתה מצוינת של לוי העלתה את ישראל ל-2:5. הפרואנים ניסו לדחות את הקץ במשחקון ארוך במיוחד, אבל רם ולוי סגרו את הסיפור עם 2:6 במערכה וניצחון במשחק כולו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully