וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: ארסנל ניצחה 1:3 את בולטון

הקבוצה של ונגר נחלצה מפיגור. ליברפול אכזבה ב-0:0 ביתי עם סטוק. צמד של די מיקלה סידר לזולה בכורה פנטסטית בווסטהאם עם 1:3 על ניוקאסל

כמו שחקן משנה בהצגה מצליחה, החל ביום שבת המחזור החמישי בליגה האנגלית, וניסה לגנוב חלק מהעיניים הבריטיות, שודאי יופנו ליום ראשון, אז יעלו אל הדשא מנצ'סטר יונייטד וצ'לסי. משחק עונה או לא, לפניו, כאמור, נערכו מספר משחקים נוספים, ועל אף שלא מדובר במפגשים קלאסיים ומרתקים, הרי שלגמרי לא קשה להבחין במספר מפגשים מעניינים ונחמדים.

במוקד משחקי יום שבת פגשה ארסנל את בולטון, שפתחה את העונה בצורה מעט מהוססת, וגברה עליה 1:3 אחרי מהפך. ליברפול חזרה להציג יכולת מאכזבת, ולא יכלה במגרשה לסטוק סיטי, 0:0. יוסי בניון שיחק 17 דקות. ג'אנפרנקו זולה רשם בכורה נפלאה בווסטהאם עם 1:3 על ניוקאסל המתפוררת. סנדרלנד ניצחה בדרבי של צופן מזרח אנגליה 0:2 את מידלסברו מצמד של מייקל צ'ופרה ב-10 הדקות האחרונות. שער ניצחון דרמטי רשם גם המחליף מאט דרבישיר בדקה ה-84, ב-0:1 של בלקבורן על פולהאם.

ארסנל ממשיכה בדהרה

בולטון - ארסנל 3:1

למרות שלא קיבלו חיזוק משמעותי בקיץ, התותחנים פתחו את העונה היטב: שלושה ניצחונות מארבעה משחקים. התותחנים חסרו הערב מספר שחקנים צרפתים כגון: אבו דיאבי, מיקאל סילבסטרה וסאמיר נאסרי, שלא היו בסגל עקב פציעות. אבל ונגר, שהעלה את ניקלאס בנדטנר בחוד ההתקפה שלו, קיבל ממנו תפוקה טובה.

המשחק נפתח בקצב מצוין כשתוך 13 דקות נכבשו שלושה שערים. זה החל דווקא עם שער של קווין דייויס, שהעלה את בולטון ליתרון בריבוק סטאדיום הצוהל. היתרון של הוונדררס החזיק מעמד רק 12 דקות, אז עמנואל אבואה הרשית והשווה. דקה לאחר מכן הגיע המהפך, עם שער של החלוץ הדני בנדטנר, שעשה מהפך. שלוש דקות לסיום דנילסון כבש את השלישי ומיסמר את הניצחון ושלוש הנקודות שנוסעות ללונדון. ארסנל ממשיכה את פתיחת העונה הטובה שלה והיא עולה למקום הראשון. תמיר כהן ישב על ספסל בולטון ולא שותף במשחק.

ליברפול - סטוק 0:0

שבוע לאחר הניצחון הגדול, 1:2 על מנצ'סטר יונייטד וארבעה ימים לאחר הניצחון באותה תוצאה על מארסיי, חזרה ליברפול לגמגם. הקבוצה של רפא בניטז לא יכלה במגרשה לעולה החדשה, סטוק סיטי, והמשחק הסתיים ב-0:0. הבעיות בחלק הקדמי של ליברפול שוב התגלו, כשהשחקן המסוכן היה סטיבן ג'רארד, שאיים בבעיטות ממרחק. החלוצים, פרננדו טורס ורובי קין לא נראו על כר הדשא.

בדקה השניה כבש ג'רארד בבעיטה חופשית, אבל השופט פסל את השער בטענה שדירק קויט היה בנבדל והפריע לשוער. יוסי בניון פתח את המשחק על הספסל, ונכנס בדקה ה-73 במקומו של קין. ליברפול, שכבשה רק חמישה שערים בחמישה משחקים, עלתה זמנית למקום הראשון עם 11 נקודות. סטוק השיגה את הנקודה הרביעית שלה העונה.

בכורה מוצלחת לזולה

ווסטהאם - ניוקאסל 1:3

בכורה מוצלחת בניחוח איטלקי לג'אנפרנקו זולה על הקווים באפטון פארק. ווסטהאם השיגה ניצחון קל על ניוקאסל, שעדיין מחפשת מנג'ר שיחליף את קווין קיגן, שהתפטר. כוכב המשחק היה איטלקי אחר, דוד די מיקלה, שהגיע בהשאלה מטורינו ורשם בכורה חלומית בפרמיירליג.

בדקה השמינית התגבר די מיקלה על פבריציו קולוצ'יני ובעט כדור שפגע בסטיבן טיילור ועלה מעל ראשו של שיי גיבן, לרשת. בדקה ה-37 הדף גיבן את הנגיחה של די מיקלה, אך האיטלקי היה ראשון לדחוק את הכדור החוזר לרשת. בדקה ה-53 די מיקלה הפעם בתפקיד המבשל, ומתיו אתרינגטון כבש מתוך הרחבה את השלישי של ווסטהאם. ניוקאסל כבשה שער מצמק בדקה ה-67, מרגלי מייקל אואן.

ניצחון שלישי העונה לפטישים, שעלתה זמנית למקום הרביעי. ניוקאסל, עם ארבע נקודות מחמישה משחקים, שקועה עמוק בתחתית.

משחקים נוספים:

סנדרלנד - מידלסבורו 0:2

הדרבי של צפון מזרח אנגליה היה חם, דו צדדי ושקול, והסתיים כשידה של סנדרלנד על העליונה. בדקה ה-75, זרק עצמו ג'רמי אליאדייר ברחבה ומידלסברו קיבלה פנדל. סטיוארט דאונינג בעט לשמיים. שש דקות מאוחר יותר, כבשו שחקניו של רוי קין את הראשון, מייקל צ'ופרה המחליף, כבש מקרוב מול רוס טרנבול. צ'ופרה היה אחראי גם על השני בתוספת הזמן, כשגלגל לרשת מול שער חשוף לאחר מסירת רוחב של סטיד מלברנק. ניצחון שני העונה לרוי קין.

בלקבורן - פולהאם 0:1

לבלקבורן: מאט דרבישיר (84)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully