וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין יותר מושלמות

ראשל"צ נוצחה על ידי בית"ר/שמשון 3:2, נס ציונה לא יכלה לכפר קנא, שהביסה אותה 0:3. אשקלון-בני ג'דידה 1:2, בת ים-בני טמרה 1:2

המחזור השלישי בליגה הארצית נפתח ביום שישי עם חמישה משחקים ונמשך בשבת עם אחד נוסף, כשבסיומו אף קבוצה לא הצליחה לשמור על מאזן מושלם.

בית"ר/שמשון תל אביב - עירוני ראשון לציון 2:3

מוליכת הליגה מעיר היין הגיעה למשחק נגד התל אביבים כשבאמתחתה שני ניצחונות עם יחס שערים מצוין של 1:6, אבל הקבוצה שהגיעה בעונה שעברה עד חצי גמר גביע המדינה עצרה לה את החגיגה. שי והבה (10) העלה את בית"ר/שמשון ליתרון. בדקה ה-27 מור שקד הורחק משורות בית"ר, אבל זה לא מנע ממנה להכפיל את היתרון עם סיומה של המחצית הראשונה. קובי אבדייב חתום על השער השני. איציק בוחבוט הוסיף עוד אחד בדקה ה-82, שער שהתברר אחר כך כקריטי, שכן איציק שמש (90+1) ועופר שטרית (90+2) צימקו את התוצאה ולא היו רחוקים מלעשות סנסציה ולהשוות.

מכבי כפר קנא - סקציה נס ציונה 0:3

גם המושלמת השנייה עד המחזור השלישי, נס ציונה, חוותה חיים קשים בחוץ. אחרי שני ניצחונות, כפר קנא הראתה לה שלא כל יום פורים. נידאל טהא (41) ומוחמד עבאס (48, 89) כבשו את השערים והביאו לכפר קנא ניצחון שני העונה.

הפועל אשקלון - הפועל בני ג'דידה 1:2

שייע פייגנבוים ושחקניו אירחו את נועלת הטבלה מהצפון שלא הצליחה להשיג בשני המשחקים עד המשחק ולו נקודה אחת. גם אחרי המשחק השלישי היא נותרה מיותמת מנקודות. בריאן מן העלה את הביתיים ליתרון בדקה ה-38, אלא ששתי דקות אחר כך מוחמד שעבן עשה שוויון. חמש דקות מתחילתה של המחצית השנייה, איסידורו נאון החזיר את היתרון לאשקלון וקבע ניצחון שני שלה העונה והיא עם שבע נקודות.

עירוני בת ים - הפועל בני טמרה 1:2

העולה מליגה א' לא פתחה טוב את העונה עם 0 נקודות משש אפשריות. גם האורחת מהצפון הייתה מעדיפה להשיג יותר מנקודה אחת בלבד. במחזור השלישי הן נפגשו לקרב כשכל אחת נמצאת מעבר אחר של הקו האדום, בת ים מהפחות טוב. מתי אברהם כבש שער מוקדם לזכות בת ים בדקה החמישית. וואג'די אבו יונס השווה (45+3) ואף הורחק בדקה ה-61. בן סולומון קבע בתוספת הזמן ניצחון דרמטי לבת ים.

עירוני טירת הכרמל - הפועל מרמורק 3:1

מרמורק השיגה את ניצחונה השני העונה על היריבה שנשארה על נקודה אחת משלושה משחקים ובשלב הזה מסתמנת כמי שתיאבק השנה נגד הירידה. אבי מלכה כבש כבר אחרי ארבע דקות למארחים, שנכנעו לשלושער של תומר בן חיים (37, 63, 90).

במשחק נוסף, הפועל נצרת עילית והפועל אום אל פאחם נפרדו בתיקו 0:0.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully