וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת-אשדוד: האורווה עושה קאמבק

19.9.2008 / 15:06

אחרי ארבעה חודשים, יארחו המלאבסים באצטדיונם הביתי. אלי מחפוד: "הגיע הזמן לנצח". יוסי מזרחי ייאלץ לעשות שני שינויים בהרכב

הפועל פתח תקווה תארח (שבת, 19:00, האורווה), את מ.ס. אשדוד, ולראשונה העונה במגרשה הביתי, 'האורווה' שבפתח תקווה. המשחק האחרון ששיחקה הקבוצה בביתה היה משחק העלייה בעונה שעברה. כעת, ולאחר שתוקנו כל הליקויים היא חוזרת למבצרה.

אחרי ההפסד 3:1 למכבי נתניה במחזור הקודם ירצו בפתח תקווה לצאת לדרך חדשה ולצבור שלוש נקודות מול הקבוצה מעיר הנמל. המאמן אלי מחפוד נרגש עם החזרה לאורווה ואמר: "בהחלט יש התרגשות לחזור ולארח בבית אחרי ארבעה חודשים, נקווה לתמיכה גדולה של האוהדים. אני בטוח שגם הם ציפו שנחזור לארח בבית, ונצטרך אותם על מנת להשיג את הניצחון. ההכנה למשחק היתה כמו לכל משחק, והגיע הזמן לנצח".

המגן הפצוע שוקי נגר ייעדר מהמשחק ואת מקומו בעמדת המגן השמאלי יתפסו אבי ריקן או שגיב כהן. גם החלוץ שמעון אבוחיצרא סוחב פציעה ויעבור מבחן כשירות לפני המשחק.

לפני המשחק תערוך הנהלת המועדון טקס לזכרו של רס"ן שי דנור שנהרג בתאונת המסוק בשבוע שעבר. בנו של הטייס המנוח, רועי דנור, 9, שיהיה אורח הכבוד במשחק הוא אוהד הקבוצה. השבוע הוא זכה לביקור מרגש של ראשי המועדון, שהעניקו לו את חולצת המועדון וכן מנוי שנתי לכל משחקי הקבוצה.

הרכב משוער הפועל פתח תקווה: שביט אלימלך, אורי אוזן, איציק כהן, סטיבן אופיי, אבי ריקן, קוני ג'אקריג'ה, יוסי רוזן, שגיב כהן, ג'וניור ויסה; פטי נימבה, שמעון אבוחצירא (עמנואל בנאיני).

לפתוח ברצף ניצחונות

מעודדת מניצחון הבית 0:2 על עירוני קרית שמונה במחזור הקודם, תגיע מ.ס. אשדוד למשחק החוץ באצטדיון האורווה מול הפועל פתח תקווה. האשדודים רוצים להמשיך במומנטום החיובי ולצבור ניצחון שני ברציפות.

המאמן יוסי מזרחי יאלץ לבצע לפחות שני שינויים בהרכב הפותח וזאת עקב חסרונם של אדיר טובול ויוסי אופיר, שהורחקו במשחק מול קרית שמונה. מאור זוהר צפוי לפתוח בעמדת המגן השמאלי במקומו של טובול כאשר בקישור האחורי צפוי לפתוח רחמים צ'וקול לצדו של קובי דג'אני שנמצא בכושר טוב מצוין. החלוץ הוותיק שי הולצמן סובל משבר בבוהן רגלו ולא נכלל בסגל למשחק.

שני אוטובוסים יעמדו לרשותם של אוהדי הקבוצה ויצאו בשעה 17:00 מאצטדיון הי"א באשדוד.

הרכב משוער מ.ס. אשדוד: גז'גוז' שמוטולסקי, ליאור ראובן, כריסטיאן גונזלס, רוג'ריו דוס סנטוס, מאור זוהר, קובי דג'אני, רחמים צ'וקול , דוד רביבו, ברוך דגו, עידן שריקי, דימיאטר מקרייב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully