וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א-מכבי פ"ת: הצהוב לא שקט

18.9.2008 / 15:15

חרף ריבוי התקריות, במועדון משדרים 'עסקים כרגיל' לקראת המשחק. יחיאל עשוי לפתוח כמגן ימני. עזורי מתלבט לגבי עמדת המגן הימני

מכבי תל אביב סיימה ביום שישי בבוקר את הכנותיה לקראת המשחק בו תארח (שבת, 17:15, בלומפילד ) את מכבי פתח תקווה במסגרת המחזור השלישי בליגת העל.

שבוע לא שקט עבר על הצהובים לקראת המשחק מול המלאבסים. זה החל בהרחקתו של המאמן רן בן שמעון במשחק התיקו 0:0 בטדי ביום ראשון, והמשיך בשתי תקריות אלימות שהתרחשו באימוני הקבוצה. בראשונה היו מעורבים אבי יחיאל וג'ונתן אסוס, שהחליפו מהלומות, בתקרית השנייה היו מעורבים הקשרים דן רומן ורודי חדד.

המאמן בן שמעון לא התרגש מהתנהגותם של שחקניו וניסה לשדר 'עסקים כרגיל' לקראת המשחק: "השחקנים שלי מתנהגים למופת, לא ראיתי שום דבר חריג. אני לוקח את התקריות לכיוון חיובי, זה טוב ששחקנים מגיבים. האימונים נערכים בדינמיות, יש גיצים וזה חלק מהחיים שלנו", אמר המאמן.

על פי האימונים האחרונים נראה כי בן שמעון צפוי לעשות שינוי אחד לעומת ההרכב שפתח בטדי, כשאבי יחיאל יפתח בעמדת המגן הימני במקומו של ליאור ז'אן. המגן הימני הקבוע של מכבי יובל שפונגין מחלים מניתוח תוספתן שעבר לפני שבוע והוא לא נכלל בסגל למשחק. הבלם משה מישאלוב יפתח לצידו של איגור טומאסיץ' במרכז ההגנה.

בקישור נראה כי לא יהיו שינויים בהרכב. דולי ג'ונסון, שהצטיין בטדי, יפתח לצדו של ג'ונתן אסוס בקישור האחורי. ההתלבטות היחידה של בן שמעון היא לגבי יוסי שבחון, שעשוי לתפוס את מקומו של רודי חדד בחלק הקדמי. החלוץ יאניק קאמאנן, שקיים השבוע שיחת הבהרה עם ראשי המועדון לגבי עתידו בקבוצה, ימשיך לחכות להזדמנות מהספסל, איליה יבוריאן יפתח כחלוץ בודד בחוד.

הרכב משוער מכבי תל אביב: דרגוסלב יבריץ', אבי יחיאל (ליאור ז'אן), איגור טומאסיץ', משה מישאלוב, אורי שטרית, דולי ג'ונסון, ג'ונתן אסוס, רודי חדד, מאור בוזגלו, גיז'רמו ישראלביץ', איליה יבוריאן.

עזורי מתלבט לגבי המגן הימני

מפגשה האחרון של מכבי פתח תקווה נגד מכבי תל אביב, היה לפני כחודש וחצי במסגרת גביע הטוטו ואז הובסו המלאבסים 3:0 על ידי שחקניו של רן בן שמעון. ביום שבת ינסו הפתח תקוואים להשיג תוצאה טובה יותר, אך שחקני הקבוצה וגם המאמן גיא עזורי יודעים שהמשימה לא תהיה קלה.

הקשר הסלובני דליבור סטבנוביץ', שהגיע מריאל סוסיאדד, סיכם את תנאיו בקבוצה, אולם לא ייכלל בסגל כיוון שהשחרור שלו מהמועדון הספרדי טרם נתקבל במשרדי המועדון.

המאמן עזורי מתלבט לגבי איוש עמדת המגן הימני ועדיין לא החליט האם חגי גולדנברג הצעיר יפתח בהרכב או שיהיה זה איסמעיל עמאר הוותיק, שנכנס כמחליף בניצחון 0:1 על בני סכנין בשבוע שעבר והצטיין במשחק.

הרכב משוער מכבי פתח תקווה: אוהד כהן, חגי גולדנברג (איסמעיל עמר), מוראד מגאמדוב, בובאן גרנצ'רוב, קובי גנון, סולי צמח, סירמאנה דאמבלה, עומר בוקסנבוים, דני פרדה, פאבלו באסטיאניני, ליאור אסולין (עומר דמארי).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully