וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרזגה: "אם דומנק יפוטר, אשקול חזרה לנבחרת"

חלוצה של יובנטוס, שהודיע על פרישה מהטריקולור לאחר שלא הוזמן ליורו, שוקל לשוב וללבוש את המדים הלאומיים במידה והמאמן לא ימשיך לכהן

דויד טרזגה, חלוצה של יובנטוס ונבחרת צרפת לשעבר, מתכנן קאמבק לנבחרת הטריקולור, אלא שלחלוץ הצרפתי יש תנאי: הוא יחזור ללבוש את המדים הלאומיים רק במידה והמאמן הנוכחי ריימונד דומנק יפוטר.

מאז ניצב דומנק כראש צוות האימון של פיינליסטית המונדיאל ב-2004, הוא לא ממש החזיק מיכולותיו של החלוץ היובנטיני. השיא הגיע לפני היורו האחרון כשהוא לא זימן את 'טרזגול' אפילו לסגל הנבחרת, חרף העונה הטובה שנתן במדי הביאנקונרי. דומנק העדיף על פניו של טרזגה את בפטימבי גומיס, חלוצה המצוין של סנט אטיין, וקארים בנזמה מליון, אלא ששניהם לא סיפקו את הסחורה ביורו ולא הרשימו כלל.

צרפת הודחה מהיורו בבושת פנים, אבל זה, למרבה ההפתעה, לא גרם לדומנק ללכת הביתה. בעקבות כך טרזגה הודיע על פרישה מאלופת העולם לשעבר. אלא שהחלוץ פתח לעצמו צוהר דרכו הוא יוכל לחזור לנבחרת, אם ההתאחדות הצרפתית תשכור את שירותיו של מאמן חדש. "אם ריימונד דומנק יעזוב, אני אדבר עם המאמן החדש ואשמע מה יש לו לומר", הכריז טרזגה ובכך הפעיל עוד לחץ על דומנק, שמעמדו ממילא מעורער.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully