וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כתובות נאצה נגד מכבי ת"א רוססו בראשון לציון

19.9.2008 / 11:16

על קירות ההיכל רוסס הגראפיטי "מכבי נאצים". יו"ר ראשל"צ קליסקי: "מדובר בונדליסטים מהשורה הראשונה, אבל אי אפשר לעשות כלום נגד זה"

הבוקר (שישי) הגלו על קיר אולמה החדש של מכבי ראשון לציון, כתובות נאצה נגד מכבי תל אביב. בכתובות נכתב בין היתר "מכבי נאצים", ו"מכבי למשרפות". סמל המנורה, המזוהה עם אוהדי בית"ר ירושלים בכדורגל, רוסס אף הוא ותחתיו נכתב Red or Dead, כך שקשה עדיין לדעת האם מדובר באוהדים של הפועל תל אביב או בית"ר ירושלים או שמא מדובר בגוף אחר. כוחות משטרה הגיעו למקום, והחלו לחקור את הארוע.

"התלוננו במשטרה והשוטרים כבר היו פה", אמר יו"ר ראשון לציון משה קליסקי בשיחה הבוקר לוואלה! ספורט", "אני מזועזע מזה ומי שעשה את זה הם ונדליסטים מהשורה הראשונה, תוך שימוש במילים קשות כמו נאצים ולמשרפות, אין מה להגיד חוץ מזעזוע". על השאלה כיצד אפשר למנוע דבר כזה השיב קליסקי, "אנחנו לא יכולים לעשות כלום נגד זה, אי אפשר להעמיד שומר 24 שעות סביב כל אולם ספורט בעיר או בארץ. אי אפשר להעמיד שומרים נגד ונדליסטים או אוהדים קיצוניים אחרים".

האולם החדש של מכבי ראשון לציון, הנקרא "בית מכבי", החליף העונה אחרי שנים רבות את אולם גן נחום שעמד לרשות הקבוצה ב-20 השנים האחרונות. האולם מכיל כ-1900 מקומות וישמש את קבוצת הכדורסל של המועדון וגם את קבוצת הכדוריד. בינתיים זיו ארז ממשיך לבחון את הזר דניס קאר, והחלטה בעניינו צפויה בשבוע הקרוב. ראשון תתארח ביום שני (18:15) במשחק אימון מול עירוני אשקלון ובסוף השבוע הבא תצא לטורניר דייגי המסורתי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully