וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנצ'לוטי: "אנחנו צריכים להשתפר"

מילאן ניצחה את ציריך באופ"א ומאמנה מרוצה, אך יודע שמחכה לו הרבה עבודה. טוטנהאם ניצחה את ויסלה, ראמוס: "היינו חייבים להרגיע את המועדון"

מילאן של איטליה ומילאן של אירופה זו לא ממש אותה קבוצה. נכון, מדובר באותם פרצופים ושמות, אבל כנראה שזהות היריבות בכל זאת משפיעה. בעוד שאת העונה בסרייה A פתחה קבוצתו של קרלו אנצ'לוטי עם שני הפסדים, באופ"א היא כבר הציבה רגל אחת בשלב הבתים, אחי שניצחה אמש (חמישי) בסן סירו את פ.צ ציריך 1:3.

המילאנזים לא הבריקו, אבל בשלב זה אנצ'לוטי לא מחפש יופי אלא רק אופי וניצחונות שירגיעו את האווירה במועדון. "אני חושב שהקבוצה הפגינה רוח נכונה", אמר המאמן, הנענו את הכדור מהר יותר, ושיחקנו בעיקר בחלק המגרש שלהם. עכשיו יש לנו מבחנים נוספים בהם עלינו לעמוד, ואנו צריכים להשתפר. עלינו למצוא את צורת המשחק שלנו, כי נכון לעכשיו אנו עדיין נאבקים כדי לבטא אותה על המגרש".

משחק הגומלין בציריך ייערך ב-2 באוקטובר, ועד אז אנצ'לוטי ושחקניו יהיו חייבים להציג יכולה טובה יותר, בעיקר בליגה המקומית. אבל יש מי ששומר על אופטימיות ומאמין שכשמילאן תתחבר, ייצאו ניצוצות. "למילאן בטוח תהיה עונה טובה", אמר מי שהיה אחד מגדולי הבלמים בתולדות הכדורגל וסמל מילאנזי מפורסם, פרנקו בארזי. קפטן נבחרת איטליה לשעבר מאמין שהרוסונרי רק הרוויחו ממה שקרה בעונה שעברה. "חבל שאחרי כל כך הרבה שנים מילאן לא בליגת האלופות, אבל יהיה לנו השנה ניסיון בגביע אופ"א, ואני חושב שמילאן תורמת יוקרה למפעל".

בארזי בטוח שהרכש שביצעה מילאן השנה, הבאתם של אנדריי שבצ'נקו ורונאלדיניו, ישתלם להם. "הם עשו עבודה מצוינת בשוק ההעברות, והביאו שחקנים חשובים. הם יגיעו רחוק באירופה, אפילו אם זו לא ליגת האלופות". בארזי שיחק בין השנים 1977 ל-1997 במילאן, וזכה איתה בשש אליפויות, שלוש אליפויות אירופה, וכשהוא פרש הרוסונרי הוציאו לגמלאות גם את החולצה עם הספרה 6.

ראמוס: "היינו חייבים לנצח כדי לרומם את ביטחוננו"

קבוצה נוספת שפתחה גרוע את העונה היא טוטנהאם האנגלית, וכמו מילאן גם לה אירופה עושה טוב. אמש (חמישי) ניצחו שחקניו של חואנדה ראמוס 1:2 את ויסלה קרקוב. אומנם התרנגולים ספגו שער ביתי, אבל יחסית לתוצאות שלהם מהפרמיירליג, זה פחות חשוב - העיקר הניצחון.

"רציתי יותר משער יתרון אחד מהמשחק הזה, כי עכשיו זה מאוד צמוד", אמר ראמוס בסיום. "היינו חייבים לנצח כדי לרומם את ביטחוננו, ולהרגיע את המועדון. נקווה שהתוצאה תוביל לרצף חיובי".

הספרדי התייחס למבקיע שער הניצחון דארן בנט, ולאחר שחלק שבחים להופעתו, אמר: "הוא שיחק בכל דקה העונה, ויום אחד נצטרך לתת לו לנוח, אחרת זה יהיה יותר מדי בשבילו".

מאמן ויסלה קרקוב, מאצ'יי סקורזה, היה מאוד מאוכזב עם יציאתו מווייט הארט ליין. "אני כועס על הדרך בה ספגנו את השער השני. אנחנו משחקים לאחרונה רע בהגנה, ולא היינו מסוגלים לעצור את בנט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully