וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ששון: "נוסעים כיחידים, נקווה לחזור כקבוצה"

19.9.2008 / 8:35

שרון ששון יצא עם הפועל ירושלים לסדרת משחקי אימון בבלגיה מול לובן, אוסטנד ואאלסטאר. טרוויס ווטסון: "באתי לעבוד קשה ואני מקווה לטוב"

אחרי שבועיים של אימונים יצאה הפועל ירושלים הבוקר (שישי) למחנה אימונים בבלגיה שיכלול ארבעה משחקי אימון. לפנות בוקר יצאו כל שחקני הסגל של גיא גודס, למעט מורן רוט שקיבל שחרור מהנסיעה עקב משימת הנבחרת. בקבוצה הגדירו את הנסיעה כחשובה לגיבוש החברתי והמקצועי של הקבוצה, "הקבוצה מכילה חומר אנושי טוב וכשרוני ביותר", אמר הפורוורד שרון ששון, "אנחנו נוסעים כיחידים ונקווה לחזור כקבוצה אחת".

בתחילת ההכנות היה קיים חשש כי בעקבות הקיצוץ בתקציב הקבוצה, שנבע מעזיבתו של ארקדי גאידמק, תאבד ירושלים ממעמדה. אך גיא גודס ליקט לשורותיו מספר שחקנים מבטיחים כשהאחרון שבהם, טרוויס ווטסון, הוא מלך הריבאונדים של היורוליג מהעונה שעברה, ונחשב לאחד הזרים היקרים העונה בישראל. בראיון לאתר הרשמי של הקבוצה אמר השבוע ווטסון, "באתי לעבוד קשה ואני מקווה לטוב ביותר. הפועל ירושלים צריכה ביג מן, אז באתי לעשות את העבודה הזאת".

ירושלים תחל את סדרת משחקי האימון כבר מחר מול לובן, קבוצתו של יעקב ג'ינו לשעבר, שסיימה את העונה החולפת במקום התשיעי בליגה הבלגית. ביום ראשון תפגוש את אוסנטד ובשלישי ורביעי תקיים שני משחקים מול אאלסטאר. ירושלים תחזור לישראל בבוקר שבת, ותקיים בשבוע לאחר מכן משחק אימון מול מכבי ראשון לציון במלחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully