וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולי הפעם

אחרי פתיחת עונה רעה, ורדר ברמן תקווה לעקוץ את האלופה, באיירן מינכן, ולהשיג ניצחון שני העונה. אלא שזה לא הולך להיות כ"כ פשוט. אנחנו הולכים על תיקו

משחק מספר 35: באיירן מינכן – ורדר ברמן 1.45, 3.10, 4.25

פעם, רק לפני שנתיים בעצם, המפגש הזה היה סוג של סופר קלאסיקו בגרמניה, אך מאז הרבה מאוד השתנה. ורדר ברמן הפכה להיות קבוצה פחות אטרקטיבית, בעוד האלופה הלכה והתחזקה ובינתיים היא נראית טוב פלוס בהמשך נסיונה להשיג את האליפות השנייה ברציפות. הבווארים מגיעים אחרי ניצחון מינימלי 0:1 על סטיאווה בוקרשט בליגת האלופות וכשהם במקום השני בליגה.

באיירן פתחה את העונה עם הפסד בסופר קאפ הגרמני לבורוסיה דורטמונד 2:1 וגם ההמשך לא ממש בישר טובות עם שתי תוצאות תיקו. זה התחיל עם 2:2 מול המבורג והמשיך עם 1:1 נגד אותה דורטמונד. לאחר מכן באיירן החלה להפציץ כשהקורבנות הן הרטה ברלין (1:4) ופ.צ. קלן (0:3). נכון לעכשיו באיירן עם שני ניצחונות ושתי תוצאות תיקו ורחוקה שתי נקודות בלבד מהמבורג המוליכה.

הפתיחה של ברמן הייתה קצת יותר מהוססת והמאזן שלה עומד על ניצחון, שתי תוצאות תיקו והפסד. בליגת האלופות ברמן סיימה ב-0:0 מול אחת הקבוצות החדשות בליגה, אנורתוזיס פמגוסטה. גם ברמן פתחה את הליגה עם שתי תוצאות תיקו: 2:2 מול ארמיניה בילפלד ו-1:1 מול שאלקה 04. בהמשך ברמן הפסידה 3:2 למינשנגלדבאך ובמחזור האחרון היא אולי עלתה על דרך המלך כשניצחה 0:3 את אנרג'י קוטבוס.

לפני שנמליץ לכם על מי כדאי להמר, נסקור את המפגשים בשנה שעברה בין שתי הקבוצות. הראשון שבהם היה קצת לפני יותר משנה אז ברמן הובסה 4:0 בביתה. פרנק ריברי, לוקה טוני, האמיט אלטינטופ ואנדראס אוטל היו אחראים להשפלה של ברמן, שסיימה את העונה שעברה במקום השני בהפרש של עשר נקודות. המפגש השני היה קצת יותר מאוזן והסתיים ב-1:1 כשדייגו כבש את היתרון לברמן בעוד זה רוברטו הישווה, כששני השערים נכבשו במחצית הראשונה.

ומה יהיה כאן הפעם? אתם יודעים, נטיית הלב היא ללכת אחרי באיירן מינכן, שמגיעה מאיימת יותר. אך בכל זאת, משהו מרגיש פה כמו הפתעה ואולי ברמן תצליח לצאת מהנאחס דווקא עכשיו מול הקבוצה המאיימת ביותר בליגה. עצה שלנו, לכו על איקס, עם יחס של פי 3.10.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully