וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שימו 100, קבלו 700

משחקי סוף השבוע מספקים משחקים מעניינים מכל הליגות בעולם וגם כאן בארץ. אז הנה לכם שני טורים שיכולים להכפיל את סכום ההימור פי שבעה

טור מספר 1: 3 משחקים, יחס 7.215 (100 ש"ח יניבו 722 ש"ח)

משחק מספר 3: הפועל כפר סבא – הפועל באר שבע. גיא לוי עדיין מחפש ניצחון ראשון העונה אחרי פתיחת עונה מאכזבת. אלונה ברקת נתנה גיבוי השבוע למאמן שלה ואולי כך תוכל באר שבע להשיג את הניצחון המיוחל. אלא שמולה ניצבת יריבה שאמורה לעשות לה חיים קשים ולפחות תצא עם נקודה מאיצטדיון לויטה. ההימור: איקס (2.6)

משחק מספר 20: באייר לברקוזן – האנובר 96. לברקוזן נכנעה להמבורג במחזור האחרון כשהפסידה 3:2 אך היא קבוצה מצוינת והיא הוכיחה את זה לפני שבועיים כשהביסה 2:5 את הופנהיים. מול האנובר, שמגיעה אחרי 1:5 על מינשנגלדבאך, לא יהיה לה קל אך את הניצחון היא תשיג. ההימור: 1 (1.5)

משחק מספר 41: ווסטהאם – ניוקאסל. עם מאמן חדש על הקווים, הפטישים מקווים לצאת לדרך חדשה, אך דווקא בסוף השבוע מצפה לה קרב קשה מול המגפייז, שלא ניצחו בשני מחזורי הליגה האחרונים ונראים בהחלט רע. ווסטהאם אמורה לנצל את הביתיות כדי להשיג את ניצחונה השלישי העונה. ההימור: 1 (1.85)

טור מספר 2: 3 משחקים, יחס 7.163 (100 ש"ח יניבו 716 ש"ח)

משחק מספר 43: מכבי תל אביב – מכבי פתח תקווה. המלאבסים מסתמנים כאחת הקבוצות היותר אנמיות בליגה ולא נראה שיש להם מה למכור העונה. מכבי תל אביב לעומת זאת שיחררה הרבה לחץ כשיצאה עם נקודה מהמפגש מול בית"ר ירושלים. הפעם צפוייה להם יריבה נוחה בהרבה והמשחק יסתיים עם ניצחון צהוב. ההימור: 1 (1.3)

משחק מספר 48: בני סכנין – מכבי נתניה. אפילו לותר מתיאוס לא ממש האמין כשהוא הסתכל על הטבלה אחרי המחזור האחרון ומצא את קבוצתו במקום הראשון. אך אל תתבלבלו, נתניה רחוקה מלהיות קבוצה מוכנה לליגה ואילו סכנין, שגם כן עדיין מחפשת חיזוק, אמורה להקשות עליה במשחק שייערך בקרית אליעזר. ההימור: איקס (2.9)

משחק מספר 72: אספניול – חטאפה. אספניול עדיין עם מאזן מושלם מאז שהחלה הליגה הספרדית אחרי שניצחה פעמיים 0:1 את רקראטיבו ואת ויאדוליד. חטאפה לעומת זאת עם ארבע נקודות משש אפשריות ועדיין בשלבי גישוש של הליגה. ובכל זאת אספניול טובה יותר ואמורה להשיג ניצחון שלישי ברציפות. ההימור: 1 (1.9)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully