וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני השרון גברה על גבעת שמואל 89:92

18.9.2008 / 21:26

בניסוי הכלים הראשון שלה נראתה הקבוצה של משה ויינקרנץ לא רע מול העולה החדשה. ריצ'ארד רובי הצטיין עם 24 נק'. קרית אתא הפסידה לטבעון

בני השרון ערכה הערב (חמישי) את משחק האימון הראשון שלה העונה כשניצחה 89:92 את מכבי גבעת שמואל באור יהודה. הקבוצה של משה ויינקרנץ חסרה במשחק את מאיר טפירו שנמצא עם נבחרת ישראל, קוקי בלצ'ר שסוחב פציעה עוד מהעונה שעברה ויחזור לפעילות מלאה לקראת תחילת הליגה ושון ג'יימס, הזר החדש, שמתאושש משבר ביד בחודש יוני ויחזור להתאמן בתחילת אוקטובר. בני השרון תארח ביום שני את אליצור קרית אתא למשחק אימון נוסף. לגבעת שמואל היה זה משחק אימון שני לאחר שבתחילת השבוע גברה על מכבי הוד השורן 65:70.

המשחק נפתח טוב עבור גבעת שמואל כאשר צמד הישראלים רועי ברקוביץ' ואנטון שוטבין נותנים את הטון. לקראת סוף הרבע דקות טובות של ריצ'ארד רובי הפכו את התוצאה ל-24:26 בני השרון. משה ברנר נכנס לפעולה ברבע השני עם שלוש שלשות ונתן לגבעת שמואל יתרון 8, אך בני השרון ידעה לצמק ובמחצית רק 46:47 לגבעה. ריצת 0:12 של בני השרון אותה הוביל אורי יצחקי סגרה יתרון של 8 של הגבעה בדרך ליתרון של בני השרון בסוף הרבע השלישי 65:68. הרבע האחרון היה צמוד וקליעת עונשין של יצחקי נתנה לבני השרון יתרון 3, 10 שניות לסיום. גבעת שמואל ניסתה שלשה אך ג'רמיין הול זרק איירבול ובסיום 89:92 לבני השרון.

קלעו לבני השרון: ריצ'רד רובי 24, אורי יצחקי 20, עוסמאן סיסה 10, אלעד הופמן ושון מונסון 9 כל אחד, המין קווינטנס וארז כץ 7 כל אחד, בן רייס 4 וגיל אמיתי 2. לגבעת שמואל: קורי קאר 18, ג'רמיין הול 15, מרווין קילגור ומשה ברנר 14 כל אחד, אנטון שוטבין 12, רועי ברקוביץ' 9, יוני ניר 4 ואיתי גרינבוים 3. כן שותף: יחזקאל סקוורר.

"לשמחתי או לצערי שום דבר לא השתנה", כך סיכם משה ויינקרנץ את משחק החזרה שלו לקווים אחרי 5 שנים, "לא האולמות לא השחקנים ולא השופטים ושום דבר מסביב לצערי לא השתנה". על יכולת קבוצתו אמר המאמן: "זה כמו כל משחק ראשון זה בסך הכל אימון. חמישה שחקנים שאף פעם לא היו ביחד ניסו לרוץ ביחד, וזה נראה לא רע", על ריצ'ארד רובי שהצטיין הוסיף: "לא צריך להתרגש זה שוב רק משחק ראשון, זה בתחילת הדרך ויש עוד הרבה מאוד עבודה".

במשחק אימון נוסף שנערך הערב גברה הפועל קרית טבעון מהליגה הלאומית על אליצור קרית אתא 81:88. קרית אתא העולה החדשה לליגת העל חסרה את הזר ברנדון מקנייט הפצוע וקיבלה את הזר טרנס רוברטס רק ב-50 אחוז כשירות. הזר דרלאון ברנס טרם הצטרף לאימוני הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully