וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפועל חיפה והפועל ר"ג מושלמות

שתי מוליכות הטבלה השיגו ניצחונות חוץ והן עם 9 נקודות מ-9 אפשריות. חיפה עשתה זאת עם 0:2 ברמה"ש, ר"ג ניצחה 0:1 בקרית אתא

המחזור השלישי בליגה הלאומית נפתח ביום שישי עם שלושה משחקים, ויינעל בשבת עם שלושת המשחקים הנותרים. במוקד עמד המפגש בין הפועל כפר סבא להפועל באר שבע, שהשיגה עד המחזור השלישי נקודה בודדת. סיר הלחץ הבאר שבעי הצליח למצוא פרצה כדי לשחרר קיטור, כשהקבוצה של גיא לוי ניצחה 0:1. אחי נצרת רצתה לשמור על מאזן מושלם, אבל משחקה נגד רעננה הסתיים בתיקו 0:0. הפועל עכו השיגה נקודות ראשונות כשהביסה 0:3 את בני לוד.

בשבת עמדה הפועל חיפה המוליכה במרכז העניינים, לא התחשבה ברצונותיה של רמת השרון וניצחה אותה 0:2. גם הפועל רמת גן המשיכה ליהנות ממאזן מושלם אחרי 0:1 בחוץ על קרית אתא. הפועל ירושלים, שהגיעה מעודדת מהניצחון המרשים בבאר שבע במחזור הקודם, פגשה את מכבי הרצליה אך חזרה לקרקע אחרי שהפסידה 2:1 כששני השחקנים החדשים של אייל לחמן, אלי ביטון ואלן מסודי, כבשו.

הפועל כפר סבא - הפועל באר שבע 1:0

הפרויקט השאפתני של אלונה ברקת בבירת הנגב פתח ברגל שמאל את עונתו השניה, והקבוצה של גיא לוי לא נראתה טוב. על הקבוצה עבר שבוע סוער במיוחד, במהלכו פוטר סתיו אלימלך מתפקידו בקבוצה, והקשר הארגנטינאי מרטין פרלמן הוחתם בניסיון לחזק את הסגל.

במשחק בכפר סבא נגד הפועל המקומית נראה היה כי באר שבע תמשיך בצניחה שלה אל מקומות נמוכים מבלי שהיא מבקיעה שער אחד לרפואה בליגה מאז פתיחת העונה. 86 דקות חפות משערים עברו על הצופים, עד אשר ארבע דקות לסיום נפסקה בעיטה חופשית לבאר שבעים, כ-20 מטרים משער כפר סבא. ליאנדרו סימיוני שלח בעיטה חלשה, אבל מאוד מדוייקת לפינה ופנימה. שער ששיחרר המון לחץ בבירת הנגב. השער הראשון של הקבוצה של גיא לוי בליגה מעניק לה ניצחון ראשון ושלוש נקודות. השבוע בנגב יראה בהיר יותר.

מנגד, קבוצתו של סלובודן דראפיץ' ממשיכה לקבל מכות לא נעימות. בשבוע שעבר זה הגיע עם הפסד להפועל רמת גן, והשבוע עם הפסד ביתי בדקות הסיום לאורחת האדומה מהדרום.

הפועל רעננה - מכבי אחי נצרת 0:0

אחי נצרת, שעד המחזור השלישי לא שמטה נקודות והשיגה שני ניצחונות, רצתה להמשיך במומנטום שלה. היא יצאה לפנינת השרון, למשחק לא קל נגד הפועל רעננה, שהשיגה בשני המחזורים הראשונים ניצחון והפסד. הריצה של הקבוצה של שמעון הדרי נעצרה אמנם, אבל הוא יכול להיות מרוצה גם מהנקודה שעדיין משאירה אותו ללא הפסד ועם שבע נקודות מתוך תשע אפשריות. רעננה מוסיפה נקודה למאזנה, שעומד כעת על ארבע נקודות.

הפועל עכו - בני לוד 0:3

שתי נועלות הטבלה נפגשו לקרב בתחתית. הליגה אמנם עדיין בחיתוליה, אבל אף אחת משתי הקבוצות לא רצתה להמשיך לשקוע בתחתית ולפתוח את הליגה ברגל שמאל. נראה שהרצון של הצפוניים להיחלץ מהבוץ היה גדול יותר, שכן הם עשו זאת, ובגדול.

את מסכת השערים פתח רונן שוורצמן אחרי 24 דקות של משחק. בתוספת הזמן של המחצית הראשונה איימן אבו סאלח הכפיל את התוצאה ועכו כבר היתה קרובה מאוד לניצחון. רק כדי לעשות את זה מתוק יותר ובטוח הרבה יותר, הוסיף סאלח שער נוסף כדי לחתום את התוצאה בדקה ה-90. הלודאים עם שלושה הפסדים ו-0 נקודות, ועם יחס שערים מזעזע של 6:0.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

הפועל ירושלים - מכבי הרצליה 2:1

במשחקה הראשון בליגה הלאומית מאז שנשרה מליגת העל הפסידה הרצליה לשכנתה רעננה, אבל מאז ניצחו שחקניו של אייל לחמן את רמת השרון, והתחזקו באלן מסודי ואלי ביטון כדי לשדרג את הקבוצה. וזה בדיוק מה שהם עשו מול הירושלמים, שהגיעו מעט זחוחים אחרי הניצחון המפתיע בשבוע שעבר על הפועל באר שבע בוסרמיל. זה התחיל עם שער יתרון של ביטון שכבש בדקה ה-34. ירושלים הצליחה להשוות עם שי אהרון (57), אך אלן מסודי השאיר ללחמן את הנקודות דקה לאחר מכן. הרצליה ניצבת כעת במקום הרביעי עם שש נקודות כשבשבוע הבא היא תארח את עמיתתה היורדת, הפועל כפר סבא.

עירוני רמת השרון - הפועל חיפה 2:0

האדומים מהכרמל הם הלהיט של הליגה עד כה, עם תשע נקודות מלאות ויחס שערים של 0:8, ולשלומי דורה יש לא מעט סיבות לחייך. רמת השרון היא קבוצה שבשנים האחרונות עשתה לא מעט בעיות ללא מעט קבוצות במשחקי הבית שלה, אבל מול הקטר הכרמל העובדה הזו לא עזרה.

חיפה המתינה מחצית שלמה ועוד 12 דקות עד שדודו אברהם מצא את הרשת והעלה אותה ל-0:1. חי בן לולו הכפיל בדקה ה-69 וחתם עוד ניצחון מצוין לקבוצה שנמצאת בכושר מצוין.

עירוני קרית אתא - הפועל רמת גן 1:0

כמו הפועל חיפה, גם רמת גן מושלמת אחרי שלושה מחזורים והיום השיגה ניצחון ליגה שלישי ברציפות. האורדונים נהנו מחזרתו של ג'ורג' דאטורו אחרי הרחקה, אבל דווקא רוברטו סאנצ'ז היה זה שכבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-45. העולה החדשה מקרית אתא השיגה נקודת בכורה במחזור הקודם, אבל נוכחה לגלות פעם נוספת שהעונה היא הולכת לעבוד קשה.

עדכון ראשון: 19.9 18:22
עדכון אחרון: 20.9 21:24

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully