וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רן בן שמעון: "אני לוקח את התקריות בכיוון חיובי"

18.9.2008 / 18:02

מאמן מכבי תל אביב התעודד מהעימותים בין שחקניו השבוע: "זה בסדר ששחקנים מגיבים". אבי יחיאל: "בשבת נשים את כל המתיחויות בצד"

ברני ארדוב

צילום ועריכה: עופר שכטמן

במכבי תל אביב ניסו לשדר הערב (חמישי) עסקים כרגיל באימון לקראת המשחק מול מכבי פתח תקוה בשבת. כזכור, ארעו במהלך השבוע שתי תקריות אלימות בין שחקני הקבוצה - ג'ונתן אסוס ואבי יחיאל שלשום, ודן רומן ורודי חדד אתמול. למרות זאת הצהובים סירבו להתרגש והסתכלו על חצי הכוס המלאה.

רן בן שמעון, שיעמוד בשבת על הקווים למרות שהורחק בטדי, וזאת כי הדיון בעניינו בבית הדין של ההתאחדות נדחה למועד אחר בעקבות בקשתו לדחייה עקב סיבות אישיות אמר לאחר האימון: "זו הרחקה ראשונה ואחרונה של המאמן השנה, זו הבטחה. היה שבוע טוב מאוד, השחקנים עובדים בקצב גבוה, בדינמיות, יש גיצים, זה חלק מהחיים שלנו. אני אישית לוקח את התקריות שהיו בכיוון חיובי. אני מתייחס למה שקורה על הדשא ולא מתחת לפני השטח, אני רואה שחקני ספסל שמחים בשערים שלנו, ולוחצים ידיים לשחקני ההרכב, זה נכון שהיו שתי תקריות השבוע, אבל התקרית השניה היתה בסך הכל שגרתית שנופחה קצת מעבר לפרופורציה. זה בסדר ששחקנים מגיבים, לא היה שום דבר חריג".

על המשחק הקרוב מול מכבי פתח תקוה אמר בן שמעון: "מצפה לנו משחק אחר לגמרי ממה שהיה מולם בגביע הטוטו, זה יהיה משחק קשה מאוד., אנחנו חוזרים הביתה, זה עושה טוב. היתה אווירה מדהימה במשחק הקודם, אני מקווה שתהיה גם בשבת, שתיתן לנו רוח גבית טובה".

אבי יחיאל, שהיה מעורב בתקרית הראשונה עם ג'ונתן אסוס, אמר: "נכון שהיתה תקרית, והיה קצת מתוח השבוע בקבוצה, אבל זה קורה לפעמים. בסך הכל היה שבוע של אימונים טובים, וכשיש אימונים טובים יש גם התפרצויות. חרגנו קצת מהכללים אבל בשבת נשים את כל המתיחויות בצד ונתרכז בלשחק טוב. אלו דברים שקורים וכנראה עוד יקרו".

"אני לא מרגיש שאני בלחץ", המשיך יחיאל. "היה צירוף מקרים של כמה תקריות בשבוע אחד, היינו קצת רגישים השבוע, אני לא חושב שזה קשור לישיבה של שחקן כזה או אחר על הספסל. אנחנו מתאמנים פה חזק, ושחקנים היו יותר עצבניים, אולי אפילו קצת ילדותיים. זה בסדר, זה חלק מהכדורגל, אבל צריך לדעת לעשות סטופ ולהתרכז במה שחשוב, שזה אומר לנצח בשבת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully