וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א הפסידה לסנט אטיין 2:1 בגביע אופ"א

רבע שעה של כדורגל הייתה רחוקה מלהספיק עבור הפועל תל אביב, שהפסידה לסנט אטיין 2:1 בבלומפילד. שלב הבתים באופ"א הולך ומתרחק

יכול להיות שמפגשים קודמים מול קבוצות צרפתיות בגביע אופ"א, או אולי העובדה שהצרפתים לא ממש מצליחים במפעלים האירופיים - גרמה למישהו בהפועל תל אביב להיות אופטימי לקראת המשחק הזה. בסיומו, כשסנט אטיין חגגה ניצחון 1:2 בבלומפילד על הפועל תל אביב, צריכים בקבוצה הישראלית לחשוב ברצינות על המשוכה הבאה - הפועל קרית שמונה - ולפי היכולת של האדומים, גם שם זה הולך להיות קשה. את אירופה, החבר'ה של אלי גוטמן כבר יכולים לשכוח. לא ברור לגמרי אם היריבה הפגינה כדורגל צרפתי כל כך משובח, או שהפועל תל אביב הייתה כל כך חלשה, לפחות עד הדקה ה-75. כנראה שזו הייתה הפועל, בכל זאת - סנט אטיין מדורגת בתחתית הליגה הצרפתית אחרי חמישה מחזורים.

את הכדורגל שלה, הפועל תל אביב נתנה רק ברבע השעה האחרונה של המשחק, וגם זה בעירבון מוגבל ואחרי שהמאמן הצרפתי הוציא את כוכב המשחק שלו לנוח. כמו שהאדומים נראו במחצית הראשונה, אנחנו מרגישים בנוח להשתמש בקלישאה "עמדו כמו קונוסים". פאייה, שהבקיע את השער הראשון בדקה השביעית, לא הפסיק לטווח את השער של אניימה ביחד עם גומיס ופיינדונו. השלישיה הזאת הייתה יכולה לסיים את המחצית הראשונה עם ארבעה שערים, וכאן גם שיחק המזל לטובתו של אלי גוטמן. מאמנה של הפועל תל אביב ניסה כמה נשקים התקפיים במחצית השניה, אבל לפני שהגיע השער המצמק של מהראן ללה בדקה ה-87, היה זה פיינדונו שכבש את השני של הצרפתים בדקה ה-60.

מחצית ראשונה

דקה 7 - שער! דאבל פס מרשים בין פיינדונו לפאייה השאיר את האחרון בצדה השמאלי של הרחבה. אניימה לא סגר טוב את השער, ופאייה בעט מצויין לפינה הרחוקה. 0:1 לסנט אטיין.

דקה 13 - הזדמנות ראשונה להפועל תל אביב, שיצאה למתפרצת. יבואה רץ מצד שמאל והכניס כדור לערן זהבי, שהתקרב לרחבה ובעט ברשלנות החוצה.

דקה 20 - פסקל פיינדונו ניסה להפתיע את אניימה עם טיל מ-20 מטרים, אבל שוערה של הפועל תל אביב הדף מצוין.

דקה 29 - הצרפתים הניעו כדור בחופשיות על סף הרחבה של הפועל תל אביב, ובסופה פאייה בעט כדור מסוכן מצד ימין החוצה.

דקה 36 - ערן זהבי פרץ יפה מצד שמאל לתוך הרחבה הצרפתית, אבל לא הגיע למצב בעיטה נוח ונבלם על ידי השוער.

דקה 39 - לנדראן השתלט על קרן מצד ימין של הצרפתים, ובעט ממרכז הרחבה מעל לשער.

דקה 41 - הזדמנות מסוכנת נוספת לצרפתים, כאשר פיינדונו קיבל מסירת רוחב מימין, ובעט מ-15 מטרים החוצה.

מחצית שניה

דקה 48 - לאנדרן פרץ מצד ימין ובעט מקרוב לגופו של אניימה.

דקה 59 - פאייה פרץ לרחבה מימין והגיע למצב בעיטה, אבל העדיף למסור רוחב לגומיס, והכדור נהדף לקרן.

דקה 60 - שער! יגאל אנטבי איבד כדור, הצרפתים יצאו למתפרצת. גומיס פרץ מימין והרים כדור רוחב לפיינדונו, שהמשיך לשער. 0:2 לסנט אטיין.

דקה 71 - הזדמנות מסוכנת להפועל תל אביב. שי אבוטבול הרים מימין כדור לרחבה, יבואה נגח מקרוב החוצה.

דקה 77 - גילי ורמוט שלח מסירת רוחב מימין לתוך הרחבה, מהראן ללה בעט מקרוב והשוער הצרפתי הדף מצוין.

דקה 82 - סמואל יבואה קיבל מורמוט כדור עומק לרחבה והבקיע, אבל שופט הקו סימן לנבדל בהחלטה מפוקפקת.

דקה 87 - שער! כדור עומק פגש את ראשו של יבואה, שהוריד לכיוונו של ללה. חלוצה של הפועל תל אביב המשיך לכיוון השער, וצימק ל-2:1.

הרכב הפועל תל אביב: וינסנט אניימה, עמרי קנדה, אלין טופוזאקוב, דאגלס דה סילבה, יגאל אנטבי, ערן זהבי (מהראן ללה, 46), שי אבוטבול, ביברס נאתכו (אביחי ידין, 65), דמיטאר טלקיסקי (עידן סרור, 60), גילי ורמוט, סמואל יבואה.

הרכב סנט אטיין: ויויאני, פיינדונו, טבלארידיס (וארו, 46), גומיס, פאייה (הוטקור, 78), לאנדרן, דרני, מטווידי, דאבו (סוג'ה, 65), פראן, מונסרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully