וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוקיו: ינקוביץ' ברבע הגמר, איבנוביץ' עפה

פינאליסטית אליפות ארה"ב דרסה 2:6, 1:6 את פלאביה פנטה ותפגוש בשלב הבא את קוזנצובה. איבנוביץ' איכזבה כשהפסידה לנדיה פטרובה

ילנה ינקוביץ', המדורגת ראשונה בטורניר טוקיו (על סך פרסים של 1.34 מיליון דולר) עלתה היום (חמישי) לרבע הגמר אחרי ניצחון קליל 1:6, 2:6 על פלאביה פנטה האיטלקית. המשחק נערך תחת גג סגור מכיוון שלבירה היפנית התקרבה סופה וינקוביץ' ניצחה בתוך 61 דקות.

הסרבית, שנוצחה על ידי סרינה וויליאמס בגמר אליפות ארצות הברית לפני פחות מחודש, תחלוף על פניה של האמריקאית ותתמקם במקום הראשון בעולם אם תזכה בטורניר. ינקוביץ' תפגוש בסיבוב הבא את סבטלנה קוזנצובה, שהביסה 1:6, 1:6 את איומי מוריטה המקומית.

סרבית אחרת, אנה איבנוביץ', שמתקשה לשחזר את היכולת שלה מלפני מספר חודשים ובאליפות ארצות הברית הפתוחה הודחה כבר בסיבוב השני, הפעם נכנעה לנדיה פטרובה בשלוש מערכות. הרוסיה השאירה את איבנוביץ' המבולבלת עם ניצחון במשחקון אחד במערכה הראשונה, למרות שבמערכה השנייה חזרה לעצמה איבנוביץ' וניצחה 1:6. במערכה המכרעת פטרובה שלטה ללא עוררין וניצחה 2:6 אחרי שעה וארבעים דקות.

מוקדם יותר עלתה גם האלופה האולימפית, אלנה דמנטייבה, אחרי ניצחון 0:6, 3:6 על אליז קורנה הצרפתיה. דמנטייבה הבטיחה את מקומה בטורניר המאסטרס של הנשים בדוהה בנובמבר ואמרה: "זה נהדר להבטיח את מקומי שם כמה חודשים לפני. אני זוכרת שבמשך שנים תמיד נלחמתי עד הרגע האחרון כדי להיות ב-8 הגדולות". אגניישקה רדוואנסקה אף היא עלתה לשלב הבא אחרי שגברה 2:6, 3:6 על מריון ברטולי. גם סבטלנה קוזנצובה השלימה ניצחון בשתי מערכות (1:6, 1:6) על איומי מוריטה היפנית.

בטורניר גוואנגז'ו (פרסים בסך 175 אלף דולר) ורה זבונרבה ניצחה את סו אי-פאן 1:6, 6:7(4) ועלתה לשלב הבא, כמו גם טאמירה פאצ'ק, שהשאירה את פאולינה פרמטייר הצרפתיה בחוץ אחרי 2:6, 6:2, 3:6.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully