וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן המריבה ממשיך למשוך אש

מאמנו של רובינו, מארק יוז, עונה לשוסטר שכינה את מנצ'סטר סיטי 'מועדון בינוני': "אולי עוד כמה שנים הוא ישנה את דעתו". ווילקינס חוזר לצ'לסי

עדיין לא רגוע אחרי ההצטרפות של רוביניו למנצ'סטר סיטי. השחקן, שעבר מריאל מדריד תמורת 32.4 מיליון ליש"ט עורר סערה גדולה, פחות בגללו ויותר בגלל קבוצתו, שנכנסת למאבק משמעותי עם מועדוני הצמרת ביבשת. כעת מארק יוז משיב מלחמה לברנד שוסטר, מאמן ריאל, שכינה את המועדון שלו "מועדון בינוני".

כמובן שהמעבר של רוביניו היה ההעברה המפתיעה ביותר הקיץ כשביום ההעברות האחרון הצליחה הסיטי להעביר את השחקן בן ה-24 אחרי ששמו נקשר דווקא עם צ'לסי. בעקבות המעבר פרק שוסטר, מאמנו בריאל, את התסכול והעלה תהייה כשאמר שהוא לא מבין מדוע שחקן כל כך כשרוני ירצה לעזוב את אחד המועדונים הגדולים בעולם כדי לשחק ב"מועדון בינוני באנגליה".

יוז כאמור לא ממש אהב את הדברים והחזיר לגרמני עקיצה כשטען ששוסטר מדוכא מזה שרוביניו רואה את הסיטי כמועדון יותר אטרקטיבי מריאל: "הוא פעל קצת מתוך רגש במצב הזה. הוא איבד את אחד השחקנים הטובים ביותר שלו ואני יודע בוודאות שהוא לא רצה לוותר עליו.

"מבלי להתייחס למה שאנשים אחרים חושבים, אנחנו מנסים ללכת בכיוון הנכון וזה מה שרוביניו ראה. הוא לא הגיע למועדון שהולך לאמצע הטבלה בשנים הקרובות, הוא הגיע למועדון שהוא חושב שהולך לטפס. אולי עוד כמה שנים נוכל לשנות את הדעה של שוסטר עם ההחלטה של רוביניו. אני חושב שהוא יודע מה קורה. אני חושב שהוא יודע מה קורה. אף אחד בדרך כלל לא הולך למועדון כמו ריאל מדריד ולוקח ממנו את אחד השחקנים הטובים ביותר שלו".

ווילקינס יהיה עוזרו של סקולארי

ריי ווילקינס חוזר לסטאמפורד ברידג'. במהלך מפתיע צ'לסי החליטה על החזרתו לתפקיד עוזר המאמן במקום סטיב קלארק. כידוע, קלארק עזב את הקבוצה השבוע והצטרף לווסטהאם של ג'יאפרנקו זולה.

ווילקינס כבר עבד אצל סגנית אלופת אנגליה לפני שמונה שנים, אז עבד יחד עם ג'יאנלוקה ויאלי. גם כשחקן צ'לסי הייתה לו קריירה מפוארת כששיחק בה בשנות ה-70 במשך שש שנים לפני שעזב למנצ'סטר יונייטד ושיחק גם בפאריס סן ז'רמן, מילאן וריינג'רס.

בין השאר אימן ווילקינס בווטפורד, מילוול ובנבחרת הצעירה של אנגליה עד גיל 21, והדריך את פולהאם וקווינס פארק ריינג'רס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully