וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דל פיירו: "הגמר? בואו לא נמהר"

אלסנדרו דל פיירו נזקק לכבוש שער ניצחון מול זניט וגם להרגיע את העיתונאים. בריאל מאוכזבים אחרי בוריסוב: "היינו צריכים לנצח 0:5". פרגוסון מתרכז בקבלת הפנים לרונאלדו וקלינסמן מבסוט

"אני מרוצה, זה ניצחון גדול שהגיע מול קבוצה מצוינת. היה חשוב לנו מאוד לנצח היום קבוצה שכבר נמצאת בעיצומה של העונה ושהגיעה לכאן בשיא כושרה", אמר אתמול (רביעי) בלילה אחד מכוכבי המחזור הראשון של ליגת האלופות, אלסנדרו דל פיירו.

שער בבעיטה חופשית נהדרת של הנסיך בדקה ה-76 הכריעה עבור הגברת את הזקנה את המפגש שלה מול זניט סט. פטרסבורג וניצחה עוברה 0:1 במשחק החזרה שלה לליגת האלופות, אחרי שנתיים של היעדרות. "הגמר? בואו לא נרוץ מהר מדי. בסך הכל עשינו היום צעד ראשון", הוסיף דל פיירו.

מאמנו של דל פיירו, קלאודיו ראניירי, הוסיף: "אהבתי את השער של דל פיירו ואהבתי את הניצחון. לא היה לנו קל מכיוון ששיחקנו מול קבוצה שמקדימה אותנו בכל הקשור לכושר פיזי".

המאמן האיטלקי הוסיף: "לזניט מגיעות כל המחמאות. זו קבוצה טובה עם המון איכויות והם הקשו עלינו את החיים, אבל גם אנחנו שיחקנו טוב והקשינו עליהם בחזרה. אנחנו מודעים לחוזק שלהם, הם לא סתם זכו בגביע אופ"א. הבית הזה קשה מאוד וזה היה ניצחון חשוב".

פרגוסון מקבל, פלגריני מרוצה

מי שפתחה פחות טוב מיובנטוס, הייתה מנצ'סטר יונייטד, שאמנם שלטה ללא עוררין במשחקה מול ויאריאל, אבל לא מצאה את הרשת במשחק שהסתיים בתיקו 0:0. את מירב תשומת הלב משכה הופעת הבכורה העונה של כריסטיאנו רונאלדו, שזכה לקבלת פנים חמימה וסלחנית של הקהל באולד טראפורד אחרי שהצהיר במהלך הקיץ שהוא רוצה לריאל מדריד.

"זה היה חשוב עבורו", אמר מאמן הקבוצה, אלכס פרגוסון, "היה לו קיץ קשה והרבה מאוד נכתב ונאמר, אבל ברגע שנפגשתי איתו בפורטוגל ביוני, זה היה גמור. הוא הקדיש את הזמן להחלמה ולמועדון. אני חושב שהוא מבין באיזה מועדון גדול הוא נמצא וכמה נאמנים האוהדים. הוא ישאב מכך המון עידוד".

על המשחק עצמו אמר הסקוטי: "שיחקנו כדורגל טוב ומהיר, יצרנו הרבה מצבים ואין לי תלונות. ביום אחר זה יכול היה להסתיים בארבעה או חמישה שערים שלנו. ואיריאל היא קבוצה מנוסה ותחרותית והיא הגיעה נחושה להתגונן כראוי".

המאמן בצד השני, מנואל פלגריני, היה מרוצה מאוד מהנקודה איתה שב לספרד: "הדבר החשוב הוא שבזמן שהרווחנו נקודה, גם מנענו מיונייטד שתיים. בנוסף, המשחק השני בבית גם הסתיים בתיקו וזו עוד סיבה בשבילנו להיות מרוצים".

המאמן הצ'יליאני, שחסר את ניהאט וג'וזפה רוסי הפצועים, החליט לפתוח על הספסל עם כוכבי נבחרת ספרד, סנטי קזורלה ומרקוס סנה והסביר: "יש הרבה משחקים במהלך העונה ויש תקופות בהן אנחנו משחקים בכל שלושה-ארבעה ימים, לכן חשוב מאוד לעשות רוטציה בין השחקנים".

על רונאלדו הוסיף : "כששחקן טרי נכנס למגרש זה תמיד הוא תמיד מעניק לקבוצה שלו אפשרויות חדשות וכמובן שבמקרה של רונאלדו מדובר בהרבה אפשרויות. אבל בכל מקרה, יונייטד לא הגיעה ליותר מדי מצבים אמיתיים, עם או בלי רונאלדו".

תוגת המנצחים, שמחת המפסידים

"דווקא אחרי שהובלנו 0:1 וראינו שהיריבה שלנו לא מסוגלת להגיב, האטנו את הקצב. זה תמיד מסוכן כי טעויות טיפשיות או דברים אחרים היו יכולים לסבך אותנו", אמר מאמן ריאל מדריד, ברנד שוסטר, אחרי ניצחון קבוצתו 0:2 על באטה בוריסוב הקטנה בסנטיאגו ברנבאו.

"אולי היינו צריכים שער שני ושלישי במצב הזה", הוסף הגרמני, "אבל הניצחון הוא חשוב והיינו צריכים אותו היום, למרות שהיינו צריכים לכבוש יותר שערים. חיכיתי להם במחצית הראשונה".

רוב שחקני הבלאנקוס דווקא היו מאוכזבים מהתוצאה ורוד ואן ניסטלרוי, שכבש את אחד משני השערים, אמר: "היינו צריכים לנצח 0:5. אחרי השער הראשון הורדנו את הקצב ונרגענו. אני לא יודע מה גרם לכך, אבל צריך לפתור את זה".

גונזאלו היגואין הוסיף: "האוהדים דרשו עוד שערים ולא הצלחנו לספק אותם. אבל הדבר החשוב הוא שפתחנו עם ניצחון, למרות שהדרך לשם לא הייתה גדולה כמו שניתן היה לצפות".

מאמנה בן ה-31 של בוריסוב, ויקטור גונצ'רנקו דווקא היה מבסוט: "צריך לזכור שאנחנו קבוצה מאוד צנועה ושמעולם לא שיחקנו במפעל הזה לפני כן. כבר שיחקנו גרוע יותר, אבל לאור התפתחויות במגרש, אני לא חושב שהתוצאה הייתה כזו רעה מבחינתנתו".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

העיקר הנקודות

אחרי ניצחונה הסנסציוני של קלוז' ברומא, בסטיאווה בוקרשט קיוו להשלים דאבל רומני עם ניצחון על באיירן מינכן, אבל הבווארים חשבו אחרת וניצחו 0:1 בבירת רומניה. סטיאווה נכנסה למשחק במחצית השנייה והצליחה לעמוד יפה מול האלופה הגרמנית, אבל לא ממש סיכנה את השער וירדה מנוצחת.

יורגן קלינסמן, במשחקו הראשון כמאמן בליגת האלופות, אמר: "אנחנו מאוד מרוצים מכך שפתחנו עם שלוש נקודות, כי ידענו שלא יהיה כאן קל הערב. במחצית הראשונה שלטנו במשחק ולא איפשרנו לסטיאווה להגיע להזדמנויות. במחצית השנייה קצת הורדנו את הקצב, אבל עדיין יכולנו להכפיל את התוצאה".

דניאל ואן בויטן, שכבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-14, התייחס לפיזיות של המשחק אתמול: "שיחקנו במגרש קשה ונלחמנו עד הסוף. שיחקנו בצורה אגרסיבית וזכינו במירב התיקולים שלנו. אנחנו יכולים להיות גאים בהופעה שלנו".

"אני קצת מאוכזב מהתוצאה", הודה המאמן המפסיד, מריוס לקאטוש, "קיווינו להשיג יותר באמצעות התקפות מתפרצות, אבל לצערי זה לא קרה וגם ספגנו שער אחרי רבע שעה. אחרי זה שיחקנו יותר באגרסיביות, אבל לא הצלחנו להתמודד. לצערי הפסדנו במשחק הבית הראשון שלנו, אבל אני מקווה שננצח בבא,
כדי שבתחילת 2009 עדיין נתמודד במפעל אירופאי".

טענות קשות של ונגר על השיפוט

בארסנל עדיין לא ממש משלימים עם ה-1:1 מול דינמו קייב. לאחר המשחק, שבו השוו התותחנים ל-1:1 משער של וויליאם גאלאס, העביר ארסן ונגר ביקורת נוקבת כלפי השופט, לואיס מדינה, ובעיקר על ההחלטות, שלטענתו קיפחו את הקבוצה שלו.

"השופט היה אמור להרחיק שלוש פעמים את המגן השמאלי שלהם, אנדריי נסמנצ'י, מכיוון שהוא ניסה לגמור את וולקוט", אמר ונגר ל'סאן' לאחר המשחק. מעבר לכך ונגר התלונן על זה שהשופט הודיע על תוספת זמן של שלוש דקות, ולמעשה הוסיף רק דקה אחת: "שאלתי אותו והוא אפילו לא ענה לי. הוא רק אמר שזה הספיק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully