וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרף: "לא היינו צריכים להגיע למצב הזה"

17.9.2008 / 21:21

צביקה שרף שחרר לחץ אחרי הניצחון של הנבחרת על בוסניה (74:88), אבל זוכר גם את הרגעים הרעים בדרך. טפירו: "נלחמנו, לחצנו וניצחנו"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: יותם רונן

ועכשיו: צ'כיה

שביעות רצון נרשמה הערב (רביעי) בקרב שחקני נבחרת ישראל, אחרי הניצחון 74:88 על בוסניה, שלא רק שיחרר לחץ בקרב השחקנים אלא בעיקר שמר אותם בתמונת ההעפלה לאליפות אירופה. במשחק המקביל בבית גברה בריטניה על צ'כיה, והמשמעות היא שישראל וצ'כיה ייאבקו בשבת על המקום השני בבית ד' במוקדמות.

"אני לא חזיר, אבל רציתי לגמור את המשחק הזה ב-20 הפרש", אמר בסיום המאמן צביקה שרף. "היה משחק גדול של אליהו, שהיה פנטסטי, וגם יותם שחקן חשוב, וצריך לתת לו גיבוי. אל תכסחו שחקנים לקראת המשחק הבא, אני מבקש שיהיה באז לקראת המשחק מול צ'כיה".

ליאור אליהו, המצטיין בשורות הנבחרת, נראה מסופק בסיום: "אני לא רוצה לדבר על עצמי יותר מדי, כי כולם נתנו את הכל. היה משחק גדול גם של יותם וגם של טפירו וגם יניב עשה עבודה טובה מתחת לסל. אין סיבה שזה לא יהיה ככה כל משחק. נלמד מזה וניישם במשחק בשבת. זה לא כיף להיות תלוי באחרים אבל אנחנו הבאנו את זה על עצמנו".

"כיף לנצח", אמר בסיום מאיר טפירו, "בשביל זה אנחנו עובדים קשה. היה לנו מאוד חשוב לנצח, גם בשביל המשך הקמפיין וגם בשביל הביטחון. צריך להיות ביחד כנבחרת עד הסוף. זה לא תלוי רק בנו, אבל קודם כל אנחנו צריכים לנצח בשבת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully