וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופ"א: ערב מושלם לגרמניות

שאלקה לא נבהלה מהמומנטום הקפריסאי והביסה 1:4 את אפועל ניקוסיה באי. הרטה התקשתה, אבל גברה 0:2 על סט. פטריק הקטנה

הסיבוב הראשון בגביע אופ"א, האחרון לפני שלב הבתים של המפעל, יצא הערב (שלישי) לדרך עם שלושה משחקים, כשהמחזור יושלם ביום חמישי.

אפועל ניקוסיה - שאלקה 4:1

הקפריסאים הדיחו את הכוכב האדום בלגרד בסיבוב הקודם ורצו להמשיך את התוצאות המצוינות של הקבוצות מארצם עד כה, אבל לא הצליחו להפתיע את הגרמנים ורק נס ימנע את הדחתם מאירופה.

הייקו וסטרמן, שלא מפסיק להבקיע מעמדת המגן בה הוא מתופקד, עשה זאת שוב ופתח את ההבקעות בדקה ה-25. הגרמנים, שהודחו ממוקדמות הצ'מפיונס על ידי אתלטיקו מדריד, לא הורידו רגל מהגז ועד המחצית הכפילו והגדילו משערים של איבן רקיטיץ' בדקה ה-36 ושל ויסנטה לופז בדקה ה-41. ננאד מירוסבלייביץ' עוד צימק עבור המקומיים בדקה ה-72, אבל חליל אלטינטופ הגדול השלים תוצאה גדולה של שאלקה עם הרביעי בדקה ה-88.


הרטה ברלין - סט. פטריק 0:2

הקבוצה הקטנה מדאבלין הדהימה את אלפסבורג השבדית בסיבוב הקודם והיום החזיקה מעמד בצורה יפה עד הדקה ה-50, אז כבש מקסימיליאן ניקו את הראשון של הרטה והוריד מקבוצתו הרבה לחץ. בדקה ה-77 כבש סיסרו הברזילאי את השני לזכות הקבוצה של לוסיאן פאבר וביסס את היתרון איתו היא תצא לאירלנד.

נורדסיילנד - אולימפיאקוס 2:0

אחרי שנזרקה בבושת פנים מליגת האלופות על ידי אנורתוזיס פמגוסטה, אלופת יוון התקשתה מאוד גם מול הקבוצה שסיימה במקום ה-9 בליגה הדנית והגיעה לגביע אופ"א בזכות היותה הקבוצה ההוגנת ביותר במדינתה בעונה שעברה, בונוס הגינות שניתן לדנמרק. שער של קונסטנטינוס מיטרוגלו בדקה ה-74 ואחד נוסף של סבסטיאן לטו בתוספת הזמן הצילו את ארנסטו ואלוורדה ממבוכה נוספת וכנראה שהקבוצה היוונית לפחות תגיע לשלב הבתים אחרי משחק הבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully