וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א במלחה במחזור השני

16.9.2008 / 19:56

בהגרלת משחקי ליגת העל בכדורסל שנערכה הערב בגעש, שהביאה למפגש המעניין כבר בפתיחת העונה. מכבי ת"א תפתח מול גליל/גלבוע

יותם רונן

צילום ועריכה: יותם רונן

ליגת העל תיפתח ממש בקרוב, ב-26 באוקטובר ליתר דיוק, ובינתיים אנחנו מתבשרים על הגרלת סדר המשחקים שהתקיימה הערב (שלישי) באולם הסטואה בגעש. המפגש המסקרן בין מכבי תל אביב להפועל ירושלים יערך במחזור השני במלחה.

במחזור הראשון תארח מכבי תל אביב את הפועל גליל/גלבוע למשחק מסקרן נוסף שבו עודד קטש יפגוש את האקסית. במחזור השישי תעלה האלופה, הפועל חולון למלחה למשחק מול הפועל ירושלים ובמחזור ה-11 תתמודד מכבי תל אביב באולם הפחים מול הפועל חולון, כשזה יהיה גם המשחק שינעל את הליגה הסדירה. במחזור השישי תפגוש חולון את הפועל ירושלים, מפגש שזכור מהשנה שעברה רבות בגלל זריקת החזיז במלחה.

ואלה משחקי המחזור הראשון בליגה: עירוני קרית אתא תארח את מכבי ראשון לציון, מ.כ. גבעת שמואל תתמודד מול עירוני נהריה, עירוני אשקלון תשחק מול הפועל ירושלים, מכבי תל אביב כאמור תפגוש את גליל/גלבוע, בני השרון תשחק מול האלופה, הפועל חולון ועירוני רמת גן תארח את מכבי חיפה.

מחזור הפתיחה כאמור יחל לקראת סוף חודש אוקטובר כשהליגה הסדירה תתקיים בשני סיבובים, תימשך 22 מחזורים ותגיע לסיומה ב-19 באפריל. לאחר מכן יחלו סדרות הפלייאוף, כששמונה הקבוצות שידורגו ראשונות יתמודדו בסדרת הטוב מחמישה משחקים על הזכות להעפיל לפיינל פור. ארבע האחרונות יאבקו על ההישארות בשתי סדרות. הפיינל פור יתקיים ב-19 במאי (משחקי חצי הגמר) וכעבור יומיים יערך משחק הגמר.

את הערב פתח יו"ר מנהלת הליגה, אבנר קופל, שדיבר על התקדמות הליגה בשנה האחרונה עם זכייתה ההיסטורית של הפועל חולון באליפות. לאחר מכן הוקרן סרט לזכרו של המאמן האגדי, רלף קליין, והוענקה למשפחתו תשורה על פעילותו. לאחר מכן עלו הקפטנים של הקבוצות כדי להגריל את המספר שייצג אותן בהגרלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully