וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אודני כאן

אחרי שהחמיץ את כל העונה שעברה עקב פציעה קשה, מתכונן גרג אודן לקאמבק של חייו: "אני מוכן". ג'רמיין אוניל מקבל מחמאות בטורונטו

באופן מסורתי, חלק מהסיפורים המרתקים ביותר כשזה מגיע לליגת ה-NBA, מקורם בדראפט. שחקנים צעירים שמגיעים לליגה, רק כדי לקנות את עולמם או לאבד אותו כמה חודשים לאחר מכן. עבור גרג אודן, הבחירה בדראפט 2007 היתה אמורה להיות הצעד הראשון בדרך לכבוש את הליגה. אלא שבמקום זה, נפצע הסנטר הגבוה עוד באימוני טרום העונה, והחמיץ את כל השנה שעברה. בלעדיו, נתנה פורטלנד עונה מפתיעה, והיא צפויה להיות אחת הקבוצות המרעננות בליגה גם העונה - הרבה בזכות אותו גרג אודן, שצפוי, סוף סוף, לחזור למגרשים.

"אני מוכן", אמר אודן היום (שלישי) לתקשורת האמריקאית. "אני עדיין לא בכושר הכי טוב בחיים שלי, אבל אני ללא ספק משתפר ובדרך לשם", הוסיף הסנטר בן ה-20, שעורך בימים אלה מחנות אימונים לילדים מקומיים. כרגע, דומה כאילו המשימה הגדולה ביותר של אודן תהיה לעמוד בציפיות הרבות שהיו קיימות עבורו בקיץ 2007. במידה מסוימת, הפציעה הקשה הורידה מאודן לחץ רב. "הדבר הטוב בפציעה? היא הרגיעה אותי. אני לא בשגעון כמו אז".

* ואם בגבוהים פצועים עסקינן, קשה שהשם "ג'רמיין אוניל" לא יקפוץ מיד לתודעה. אוניל, שעבר הקיץ מאינדיאנה לטורונטו, מקווה להתחיל תקופה חדשה, טובה יותר, אפקטיבית יותר, בריאה יותר בקנדה. "עקבנו אחרי ג'רמיין כל הקיץ. הוא רעב, מאוד רעב, והולכת להיות לו השפעה גדולה על הקבוצה", אמר מאוריציו גרארדיני, סגן נשיא המועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully