וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבוסנים הפתיעו ונחתו מוקדם מהצפוי

16.9.2008 / 17:02

איגוד הכדורסל הופתע לשמוע כי הנבחרת הבוסנית תנחת בהקדמה של 10 שעות, וזאת בהתראה קצרה. הבוסנים יערכו אימון ערב בנוקיה

איגוד הכדורסל הופתע הבוקר (שלישי) בשעה יחסית מאוחרת מקבלת מייל מאיגוד הכדורסל הבוסני אשר בו הודיעו הבוסנים, שיתארחו למשחק מול נבחרת ישראל מחר (18:00) כי החליטו על דעת עצמם להקדים את בואם לישראל. על פי המייל שנשלח למשרדי האיגוד בתל אביב החליטו הבוסנים לנחות בישראל בשעות אחר הצהריים במקום הטיסה המקורית שהייתה אמורה לנחות בישראל בשעה 2 לפנות בוקר. יתרה מכך, הודיעו הבוסנים כי יושב ראש האיגוד הבוסני יגיע בטיסה אחרת שעה מאוחר יותר, מאותו נמל תעופה בבודפשט.

צעדו של איגוד הכדורסל הבוסני חייב את הנבחרת הבוסנית להמתין שעה ארוכה בשדה לבואו של יושב ראש איגוד הכדורסל שלהם אשר החליט לטוס בטיסה נפרדת מזה של קבוצתו. למרות זאת התארגן איגוד הכדורסל בישראל במהירות ואירגן אימון ערב אותו דרשו הבוסנים לקיים בהיכל נוקיה, למרות שכידוע לא היו מתכוננים להתאמן הערב. כמו כן האיגוד אירגן לבוסנים הסעה מוקדמת וגם ארגון מהיר של בית המלון בו ילונו הבוסנים, אשר היה אמור לעמוד לרשותם רק ללילה לאחר מכן.

דובר הנבחרת מוטי אקסמיט אמר בתגובה: "באיגוד הכדורסל מצרים על ההתנהלות של איגוד הכדורסל הבוסני אולם למרות זאת התארגנו בהתאם כדי לעמוד בדרישה שהגיעה בשעת בוקר מאוחרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully