וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכות באימון מכבי תל אביב

16.9.2008 / 22:28

הלחץ במועדון הצהוב ממשיך, ובאימון הקבוצה נרשמה תקרית אלימה בין ג'ונתן אסוס ואבי יחיאל. למרות תסכולו, אין כוונה לשחרר את קמנאן

הלחץ במכבי תל אביב לא נרגע. לאחר התפרצותו של רן בן שמעון כלפי השופט אסף קינן במשחק נגד בית"ר ירושלים, דומה כאילו העצבים נמצאים גם בתוך הקבוצה עצמה. לקראת סיום האימון היום (שלישי), התרחשה תקרית אלימה בין הבלם אבי יחיאל והקשר ג'ונתן אסוס. השניים החליפו מהלומות, ועל פי עדות של שחקנים התקרית גלשה לפסים לא נעימים, והופסקה רק כששחקנים הפרידו בין השניים, ולאחר מכן יחיאל ואסוס נזרקו לחדר ההלבשה.

בשלב זה לא הוחלט בקבוצה כיצד לנהוג בשניים באופן משמעתי. ייתכן ומחר יתקבלו החלטות שונות בנושא. צריך לזכור שכנגד הקשר אסוס עומד עונש וקנס של 5,000 יורו בעקבות התבטאויותיו, והראיונות שנתן אחרי שהוחלף במשחק נגד בני יהודה. מחר תחליט ההנהלה כיצד להגיב לתקרית.

בתוך כך נערכים במכבי לדיון בבית הדין המשמעתי של ההתאחדות, אליו זומנו מחר המאמן רן בן שמעון ומנהל הקבוצה אבנר טוויטו, שהורחקו מכר הדשא במשחק בטדי. במכבי בדקו ומצאו שתוקפו של העונש על תנאי שעמד לחובתו של בן שמעון פג ובהנהלת הקבוצה מצפים שבית הדין לא יחמיר עם המאמן. "כמובן שנכבד כל עונש שיגזור בית הדין. אנחנו לא מכחישים את התנהגותם של רן או של טוויטו, שניהם מאוד מצטערים על המעשים שעשו ואף ביקשו את סליחתם מהשופט, נקווה שהדיין יתחשב בהם ולא יטיל עליהם עונשים כבדים", אמרו היום במועדון.

במכבי לא מוותרים על קמנאן

במכבי תל אביב מסרבים לוותר על יאניק קמנאן. לאחר שדדה חדד, סוכנו, הגיע לאימון במטרה לשוחח עם ראשי הקבוצה, הובהר לו כי אין שום כוונה לוותר על החלוץ הצרפתי המתוסכל.

"יאניק קמנאן הוא שחקן של מכבי תל אביב, אנחנו לא מתכוונים לשחרר אותו בשום פנים ואופן", אמר בצורה ברורה ונחרצת גורם בכיר בהנהלת מכבי תל אביב, "עם כל הכבוד שיש לי לסוכנו של יאניק, אני לא מתכוון לשאת ולתת עם אף סוכן מעל דפי התקשורת, היחיד שיכול לבוא ולבקש הבהרות הוא יאניק עצמו, אנחנו מאוד מעריכים את יאניק ואין לנו כל כוונה לשחררו", הוסיף הבכיר.

דדה חדד אמר אמש לוואלה! ספורט כי "לא יתכן ששחקן שכבש בעונה שעברה 16 שערים בכל המסגרות לא ימצא את מקומו בהרכב. נהיה יותר חכמים לאחר הפגישה, אבל אם מכבי לא מעוניינת בשירותיו של יאניק, מוטב ששני הצדדים יגיעו להחלטה משותפת על סיום דרכו בקבוצה".

הבלם ליאור ז'אן, שנפצע במשחק מול בית"ר, סובל ממתיחה בשריר הארבע ראשי ברגלו ונצטווה לנוח מספר ימים. בצוות הרפואי יעשו כל מאמץ להכשיר את ז'אן לקראת משחקה של הקבוצה מול מכבי פתח תקווה בשבת.

הקשר היהודי צרפתי רודי חדד, שמחזיק באזרחות ישראלית, קיבל היום צו גיוס ראשון לצה"ל ובו זימון לשירות של מספר חודשים.

עמנואל מאיוקה, 19, חלוץ נבחרת זמביה הצעירה, הגיע לתקופת התרשמות במועדון. אם ירשים הוא יירכש כהשקעה לטווח ארוך. מאיוקה יוכל לשחק גם בקבוצת הנוער של המועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully